Kumpi kannattaa hankkia pyöränistuin vai sellainen perässä kuljetettava vaunu?
Kumpikohan kannattaa hankkia? Olen vähän vierastanut noita perässä kuljetettavia vaunuja... Onko kenelläkään kokemuksia kummastakin välineestä? Hinta erokin on varmaan aika mahtava?
Kommentit (7)
kyytiin vai ruokaostokset...? No jos lapsen, niin minä suosittelisin istuinta, sellainen käytössä meillä. Lasta en laittaisi siihen perähäkkyrään, jossain testissäkin ne kaatuilivat aika iloisesti kun tuli riittävä ilmavirta esim. isommasta autosta.
Ei meidän kärryä ainakaan saa kyllä kaadettua millään.
t.2
kyytiin vai ruokaostokset...? No jos lapsen, niin minä suosittelisin istuinta, sellainen käytössä meillä. Lasta en laittaisi siihen perähäkkyrään, jossain testissäkin ne kaatuilivat aika iloisesti kun tuli riittävä ilmavirta esim. isommasta autosta.
muksu kyydissä.
Itse suosin istuinta kun haluan että kontrolli säilyy...
jos peräkärryn saa kumoon. Meidän kahdenistuttavaa peräkärryä ei mikään ilmavirta kaada, se on selvä. Ootkos koskaan nähnyt peräkärryä livenä?
Kärry on ihan loistava: sinne mahtuu lasten lisäksi myös esim. ruokaostokset! Miinuspuoli siinä on toki se, että se on melko painava. Kunto nousee pyöräillessä :)
Tajusin juuri että eihän meillä olisi tilaa koko kärrylle..
sillä asumme kerrostalossa ja pyörävarasto on aina ihan täpösen täynnä... Naapureiden vihat saisimme päällemme jos sellaisen vaunun sinne vielä änkeäsimme :)
Minua on mietityttänyt myös se että tosiaan tulee yhdistelmästä aikasta pitkä ja pelottanut se että autoilijat tosiaan ajaisivat vaunun päälle :(
Joten taidamme kallistua istuimen ostoon :)
kiitos paljon kokemuksista :)
t.Ap
Peräkärrystä tykkään enemmän. Meillä on molemmat, mutta mä kuljetan aina yhtä tai kahta lasta peräkärryssä ja mies taas korkeintaan yhtä lasta istuimessa. Peräkärryssä on se hyvä puoli, että yhdistelmän voi rauhassa lastata ja sitten lähteä liikkeelle. Istuimellista pyörää lapsi kyydissä ei oikein voi hetkeksikään jättää seisomaan ilman että pitää kiinni pyörästä, mikä on aika hankalaa jos vaikka viimetipassa muistaa jonkin tavaran unohtuneen. Voi olla että kärrystä on hieman enemmän vastusta ajettaessa.