Kiitätkö opettajaa jos hän on ihan paska?
Kommentit (19)
Ei kuulu tapoihini. Miksi kiittäisin?
en toivota hyvää kesää enkä varsinkaan lahjo millään.
Siinäpä sitä kiittämistä tarpeeksi.
vuoteen kiittänyt. Ope tuhonnut lapseni vähäisenkin kouluinnokkuuden.
ja ymmärtävät, että ovat itse lapsensa haluamallaan tavalla kasvattaneet. Sitä niität, mitä olet kylvänyt!
Miksi ihmeessä ne "huonotkin" opet pärjää suurimman osan kanssa? Ehkä siksi, että he saavat tukea vanhemmilta työlleen.
Valitettavasti mieleltään köyhät eivät ymmärrä, että VANHEMMAT ovat itse vastuussa lastensa koulumyönteisyydestä!
Esikoisen 1. luokan opettaja lintsasi puolet lukuvuodesta, tiedotti juhlista niin huonosti, että missasimme sekä joulu- että kevätjuhlan ja suosi ammattitaidottomasti vain silmänpalvojia. En vienyt lahjaa, enkä enää edes tervehdi, jos tulee koululla vastaan.
vein kyllä ruusujakin, mutta vain viidellä eurolla.
Hyvää opettajaa olisin kiittänyt ja olisin käyttänyt enemmän ajatusta lahjaan.
Vaikka toinen olisi minun mielestäni alittanut riman, en itse sorru moiseen.
Ei kyllä ole ollut tuollaista tilannetta koskaan sillä lapsilla on aina ollut todella hyvät opettajat.
Mutta mistä tietää, että opettaja on huono? Siitäkö, jos oppilaalla menee koulu penkin alle ja vanhempien mielestä heidän kultapuppeli saa liian huonoja numeroita kokeista? ;)
Lapsemme kiittävät opettajia tänä vuonna ruusulla ja kortilla. Ja huonoja opettajia ei onneksi vielä ole tullut eteen. Tai en ole ainakaan huomannut ;D
Kiittämättömyys on jonkinlainen heikkous.
En ole koskaan nähnyt älykästä miestä, joka olisi kiittämätön.
Mutta mistä tietää, että opettaja on huono? Siitäkö, jos oppilaalla menee koulu penkin alle ja vanhempien mielestä heidän kultapuppeli saa liian huonoja numeroita kokeista? ;)
Vaikka siitä, että jokainen yhteydenotto opettajan kanssa on ihan painajaista. Ope vähättelee kiusaamista ja syyllistää uhria, nuoleskelee rikkaita vanhempia, ärähtelee oppilaille, ottaa suosikkeja ja inhokkeja, jne
Numeroilla tuskin on enää tuollaisessa tilanteessa merkitystä..
Kiitollisuus on jalojen sielujen merkki.
vuoteen kiittänyt. Ope tuhonnut lapseni vähäisenkin kouluinnokkuuden.
Toivon sydämeni pohjasta, ettei tavata lasten kouluasioiden merkeissä koskaan enää...
tähän asti vain ihania ja työnsä osaavia opettajia. Heitä kiitän.
ja olen onnellinen että lapseni on oppinut niin paljon. iso työ nykyään vielä vaikeampaa opettaa lapsia jotka eivät osaa olla hiljaa ja eivät kunnioita vanhempiaan ja saati sitten opettajaa. osaa lapsia saa jo pelätä ala-asteella. ei vaan ole rajoja. kun opettaja on saanut taas vuoden vedettyä kivirekeä ja kestänyt vielä meidät vanhemmat niin saa viinipullon ja kortin ja paljon kiitosta.
enkä huonoja (sellaisia ei onneksi ole vielä ollut).