Rakastajani sanoi, että eroaa vaimostaan kunhan tämä saa työpaikan
Näin vaimo pääse paremmin jaloilleen eron jälkeen. Mielestäni tämä on osoitus miehen hyväsydämisyydestä, sanokaa mitä sanotte.
Kommentit (17)
kaikenlaista terveyskremppaa. Nyt mies on auttanut häntä työpaikan haussa. En halua, että kukaan joutuu kärsimään erosta, joten mielestäni parempi odottaa että vaimo saa elämänsä kuntoon. Minullakaan ei ole mikään kiire. ap
joo.No sen avokki ei ole menossa töihin.Veikkaan vauvaa/opiskelua.
että ero tulee heti, kun lapsen allergiaepäilyt on selvitetty.
Sitten ero tulee heti, kun ei ole enää yhteistä pankkilainaa.
Sen jälkeen ero tulee heti, kun nuorin on kirjoittanut ylioppilaaksi.
Miten ihmeessä joku voi rakastaa miestä, jolla ei ole kanttia hoitaa avioliittonsa päätökseen ennen suhteen aloittamista? Tuollaiset miehet ovat aina niitä seläntakana puuhastelijoita. Jos ikinä saat tuon miehen omaksesi, on hänellä varmaan siinä vaiheessa jo useita muita sivusuhteita meneillään ihan samankaltaisin selityksin. Onnea vaan elämääsi noin luotettavan miehen kanssa!
Niin monta kertaa hän on sanonut rakastavansa ainoastaan minua. Rakkaus nykyiseen vaimoon on kuollut kaiken sen jälkeen, mitä on heidän liitossaan tapahtunut. ap
Niin monta kertaa hän on sanonut rakastavansa ainoastaan minua. Rakkaus nykyiseen vaimoon on kuollut kaiken sen jälkeen, mitä on heidän liitossaan tapahtunut. ap
Ties vaikka olisi toisia naisia joita käy panemassa kun teidän suhteella menee päin peetä.??
Mitä muuta mies on sanonut? Kuinka pitkä suhde teillä on?
Onko tää jotenkin Markoon tuohon homoon liittyväinen asia?
Mitä muuta mies on sanonut? Kuinka pitkä suhde teillä on?
Vaimo ei tietenkään ollut silloin paikalla, mutta oon nähnyt hääkuvat jne. ap
Ties vaikka olisi toisia naisia joita käy panemassa kun teidän suhteella menee päin peetä.??
olla työtön vuoskaudet.
Näin vaimo pääse paremmin jaloilleen eron jälkeen. Mielestäni tämä on osoitus miehen hyväsydämisyydestä, sanokaa mitä sanotte.
Ei mun mies ainakaan ole töissä auttanut koska ollaan opiskeltu eri aloja.Toiseksi miksi vasta sitten eroaisi?Mitä se työ siihen vaikuttaa,mieshän voi olla vaikka pedofiili joka odottaa että vaimo jättää tytön yksin ja käy käsiksi kuten vaimo epäilee.
oih, tuli oikein vatsa kipeäksi kun nauratti niin.
Jos saa tietää sinusta niin helvetti repeää elämääsi, varoitan
Minunkin avokin ex meinas tulla puhelinlankoja pitkin ja soitti jopa mun vuokraisännälle, että hänen asunnossaan harrastetaan haureutta :D
Onneksi asui Seinäjoella ja minä Helsingissä.
löytää?