Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsi 1v5kk olla liian läheisriippuvainen?

Vierailija
03.06.2011 |

Eli ei anna aikuisen hoitajan eikä äitinsä ikinä kadota edes vessaan minuutiksi, vaan huutaa ja raivoaa hullun lailla. Ei leiki itsenäisesti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole läheisriippuvainen vaan kärsii luottamuspulasta.opeta piilosleikin avulla että vaikkei äitiä näy niin silti äiti on olemassa. ja tuon ikäisen ei tarvikkaan osata leikkiä itsenäisesti.

Vierailija
2/7 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ystävän lapsi. Se on kummallista se käytös minusta. Mut kait se sit on ihan normia :) Ja muita lapsia se pelkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin kuukauden päästä saattaa olla jo unohtanut koko äidin.

Vai oliko tämä taas sellainen aloitus, että ap ripottelee tietoja, mitkä kumoavat kaikkien ketjuun kirjoittaneiden näkemyksen aiheesta :) vaikka että tämä lapsi onkin adoptoitu tjsp

Vierailija
4/7 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka monta kertaa olet tuota ollut todistamassa? jos lapsi käyttäytyy niin kun sinä olet kylässä ,se ei tarkoita että käyttäytyy aina niin. sinä et ole aina näkemässä lapsen käytöstä koska et ole perheenjäsen vaan ulkopuolinen. jos välillä on säikympi niin ei se tarkoita että käyttäytyy niin kaikkien lasten seurassa,

Vierailija
5/7 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin veljelläni kylässä, jossa myös noin 1,5-vuotias lapsi. Lapsen molemmat vanhemmat kotona myös omani (eli lapsen isovanhemmat). Leikin lapsen kanssa ja menin käymään vessassa, niin lapsi tuli huutamaan oven taakse, koska en kai mielestään olisi saanut mennä vessaan :)

Ja minä näen lasta ehkä kerran kuussa/kahdessa, joten kovin riippuvainen ei ainakaan minusta ole. Eli taitaa olla ihan normaalia tuon ikäielle, eik merkitse kummemmin mitään l

heisriippuvuutta.

Vierailija
6/7 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se oo adoptoitu se lapsi.. :)

Vierailija
7/7 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni oli samanlainen. Mutta äkkiä se siitä helpotti, kun lähestyi kaksivuotispäivää. Vaikka ei siis mitenkään edes yritetty asiaa muuttaa ja olin käytännössä kaiket ajat lapsen kanssa. Mutta lapsi kyllä oppii olemaan enemmän itsekseen eikä huuda koko aikaa äidin perään, kun on siihen kypsä. Niin fiksusti meidän ihmiset on rakennettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi