Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa lapsille että joudumme luopumaan

Vierailija
03.06.2011 |

perheen isästä allergian vuoksi? Meille tuli puoli vuotta sitten kissa ja nyt mies jatkuvasti aivastelee, käyttää ajoittain astmapiippua eikä pysty olemaan samoissa tiloissa kissan kanssa. Harmittaa todella, mutta ei kai tässä muutakaan vaihtoehtoa ole. Lapset ovat todella kiintyneitä isäänsä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain, on että raskaan työtaakan lisäksi ei jaksa pitää sellaista kotieläintä, mistä on pelkkää vaivaa. Minäkin pidin kissan isän sijasta, koska isä oli kova sotkemaan ja söi jatkuvasti perheen ruokaa. Osasi käydä itse jääkaapilla.

Meillä sanottiin, että isä lähtee koirien yliopistoon. Lapsista se oli ihan hyvä asia ja he tottuivat tähän melko nopeasti. He kinuavat uutta isää ja olenkin harkinnut, että rankkurilta kävisin jonkun pikkuisin ottamassa lapsien iloksi.

Vierailija
2/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asua ulkovarastossa etä voisimme ottaa kissan. Onnistuisikohan teillä tällainen järjestely? Kesällä voi tietysti asua teltassa pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on naapurustossa eräs yh joka saattaisi olla kiinnostunut. Mies on tottunut lapsiin ja osaa monenlaisia kodin korjaustöitä, joten luulen ettei uuden kodin löytäminen olisi kovin vaikeaa. Mietin vaan onko tässä jotain juridisia asioita, mitä pitää ottaa huomioon? Mikä olisi sopiva korvaus miehestä joka on kuitenkin suht nuori terve ja hyväkuntoinen? Ei tosin ole leikattu.

Vierailija
4/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi kyllä meidän perheeseen todella hyvin tuo teidän isä. Olen myös allerginen ja meillä kissa asuu ulkovarastossa. Osa lapsista on myös astmaatikkoja.

Töitä riittää omakotitalossa ja pihalla. Leikkaamattomuuskaan ei haittaa, kun minä olen leikattu jo valmiiksi.

Lapsia on viisi.

Kysy kelpaako ja ota yhteytta =)

Vierailija
5/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on naapurustossa eräs yh joka saattaisi olla kiinnostunut. Mies on tottunut lapsiin ja osaa monenlaisia kodin korjaustöitä, joten luulen ettei uuden kodin löytäminen olisi kovin vaikeaa. Mietin vaan onko tässä jotain juridisia asioita, mitä pitää ottaa huomioon? Mikä olisi sopiva korvaus miehestä joka on kuitenkin suht nuori terve ja hyväkuntoinen? Ei tosin ole leikattu.

Vierailija
6/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalla kyllä ajoittain varsinkin jos on ottanut muutaman oluen. En ole raaskinut leikata vielä kun olen kuullut että saattaa vaikuttaa luonteeseen.

Vierailija
7/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi sama juttu. Luovuin kissasta ;)

Vierailija
8/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko vihareaktioita isää kohtaan?

Vierailija
9/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapset vastustaa voimakkaasti ja kivempihan se tietysti olisi saada uusi koti miehelle. Huoh, enpä olis arvannut että lemmikin hankkimiseen voi liittyä tällasiakin juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi