Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin juuri FB:n ja voi taivas kuinka vanhat kaverit ovat levinneet!

Vierailija
03.06.2011 |

Siis mistä johtuu, että suurin osa vanhoista kavereista ovat leveitä kuin mikä? Vain muutama on sellainen normaalipainoinen. Ja koskee kyllä naisten lisäksi miehiäkin... Ikää porukalla 30-40 paikkeilla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokoneen ääressä Naamakirjaa päivittämässä. Muuta syytä en näin äkkiseltään keksi.

Vierailija
2/4 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on heidän koulutustasonsa?

Mun tuttavakunta on suurimmaksi osaksi korkeasti koulutettua, eivätkä he ole levinneet juuri lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on heidän koulutustasonsa?

Mun tuttavakunta on suurimmaksi osaksi korkeasti koulutettua, eivätkä he ole levinneet juuri lainkaan.

ja miehet kuka missäkin (myyjiä, autokuskeja, muutama insinööri, jotka töissä it-alalla jne)

Vierailija
4/4 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kuitenkin vähän liioittelun makua? Mun koulukavereista ei kukaan ole mitenkään erityisen leveä edelleenkään, toki pientä pyöristymistä on joidenkin kohdalla tapahtunut, mutta en mä jaksa syytä hämmästellä. Lapset, kiireinen työ, stressi, kohonnut elintaso, ikä...? Kuitenkaan yksikään ei ole kauhisteltavan paljon levinnyt. Osa oli ennen pyöreitä ja hoikistunut nyt, osa vanhaan malliin lievästi ylipainoisia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä