olenko kauhea "hoitotäti"
minulla on hoidossa veljeni 6 vuotias vauhdikas, erittäin ärsyttävä, ei usko mitään, kantelee, vaatii koko ajan jotain poika. omani on 5 vuotias myös kohtuun vauhdikas, mutta erillä tapaa ei tee ns tahallista kiusaa. ajattelin laittaa pojat nukkumaan viim. klo 21 en jaksa kuunnella mekkalaa tai ainakaan hoitolapsen olemista. niin kauan leikki sujuu kun tehdään mitä hän haluaa, kun ei alkaa moksauttamaan poikaamme ym ja pillitystä vaan koko ajan huh huh .. pilalle hemmoteltu idiootti lapsi!
Kommentit (4)
sen tiesin että kotonaan on sellainen omaa äitiään pompottaa miten sattuu oikeasti ihan järkyttyneenä joskus katon sitä... isäänsä musta tuntuu eli mun veljeä ns pelkää hiukan .. poika ei arvosta mitään, uuden lelun kun saa kattoo sitä pyh nurkkaan heittää ! ja kun jotain extra kivaa kuten lupasin että mennään vuokraamaan dvdeetä ja saa molemmat ottaa 1e nannaa valita ni onpa tylsää.. eli en osannut kyllä yhtään odottaa että jopa "vieraille" on pikku aikuinen joka uhmaa jokaista sanaa, hyvä kun ei auton alle jäänyt kun olimme puistoon menossa kävelylle.. oma poika kyllä lopettaa juoksemisen mutta tämä jatkoi vain! ja oikein sain lujaa juosta perään ja kädestä lujaa ottaa ja selittää mitä EI tehdä. ja eiköhän tähänkin poika nauranu hahahah olen nopeampi.
että se joka juoksee nopeampaa auton alle, on taatusti kuolleempi. Kova kuri ja johdonmukaisuus vain kehiin, niin poika alkaa pikkuhiljaa ymmärtää, että teillä ollaan teidän sääntöjen mukaan.
Mutta: tuon ikäistä tosiaankin pitäisin hoidossa kuin omaanikin. Kuria, jäähyjä, kiitosta sopivasti. Ja alkuun kunnon natsimeininki, helpompi on aina sitten höllätä kuria kun homma alkaa sujumaan kuin tiukentaa jälkikäteen.
ota hoitoon,vai etkö tiennyt,että on sellainen?
nyt hus sinä koneelta ja keksimään jotain kivaa pojille,ulkona on yleensä helpompaa.
Laita kova kuri vaan.