Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua untuvikolle!

04.06.2008 |

Kirjoittelen tänne ensimmäistä kertaa, joten "yleiset toimintaohjeet" olisivat tarpeen. Mihin kirjoittaa, mitä, jne...?

Vauvakuumeesta olen kärsinyt jo yli 10 vuotta. Olen kuitenkin halunnut odotella sitä oikeaa aikaa ja isä ehdokasta. ;) Seitsemän vuotta ollaan mieheni kanssa kimpassa kuljettu, häitä tanssitaan elokuussa. Ja nyt ihana mieheni on (vihdoin) näyttänyt vihreää valoa vauvan yrittämiseksi häiden jälkeen!!!!! Olen asiasta aivan suunnattoman tohkeissani ja samalla huomasin, suureksi hämmästyksekseni, etten haluakaan jakaa iloa (VIELÄ) kenenkään tutun kanssa.

Tiedän työni puolesta mitä kaikkea voi mennä pieleen ja pelkään, koska toivon ja haluan lasta niin kovin, etten tule onnistumaan. Tiedän, turha murehtia etukäteen, mutta niin se vain menee! Olisi kuitenkin mahtavaa jakaa asia jonkun (joidenkin) kanssa ja hekumoida sillä... :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että muutkin painivat samojen kysymysten kanssa :)

Me olemme mieheni kanssa olleet yhdessä reilut 6 vuotta ja kolmisen vuotta haaveilleet vauvasta. Nyt sitten päätimme jättää pillerit pois ja toivomme todella kovasta lasta. Toinen kierto vasta menossa ja painin melkein joka päivä saman mietteen kanssa, että pelkään, jos lasta ei ole meille tarkoitettu, kun sitä niin kovasti haluamme.

Toisaalta kuitenkin jaksaa olla positiivisella mielellä, kun vasta niin lyhyt aika pillereiden lopettamisen jälkeen. Mutta kyllä huomaa, miten on ruennut tarkkailemaan omaa kehoaan ja olotilaa. Ja tietysti "keksimään" mitä mahdollisimpia oireita, jotka voisivat kertoa raskaudesta :)

Jaksetaan olla tohkeissamme ja toivotaan plussa-tuulien puhalluksia :)

Onnea yritykseen! Ja toivotaan aivan mahtavaa hääpäivää teille :)

Vierailija
2/5 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli hyvin hämmentävää huomata, etten haluakkaan hehkuttaa asiaa ystäville, vaan pitää sen itselläni. Olin luullut / kuvitellut, että julistaisin kaikille iloani heti, kun edes päätös vauvan yrittämisestä olisi tehty. Ystäväni ovat luultavimmin samassa uskossa. En usko heidän edes kuvittelevan, että pystyisin pitämään tällaisen asian itselläni.

Kuinka teidän muiden kohdalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume täälläkin.. Kaksi viikkoa sitten poistatin kierukan ja toivon jo nyt kovasti olevani raskaana-vaikka ajatus oli, ettei kiirehditä tai lasketa päiviä. Itsekseni kuitenkin laskeskelin oviksen viime viikonloppuun ja se olikin sitten aika seksirikas viikonloppu. !

Minäkään en hehkuttele kenellekään, vaikka mieli tekisi huuta koko maailmalla, ettei mulla ole enää kierukkaa!! Tätä oloa on niin vaikea kuvailla. Ihana ja jännittävä olo. Kuvittelen jo oireita, vaikka niitä ei todellakaan vielä voisi ollakaan, vaikka olisi tärpännytkin. Mutta odotan niin niin paljon sitä kamalaa kuvotusta..

Meillä on ennestään kolme lasta. Se ei kyllä muuta tuntemuksia yhtään.

Ihanaa, kun saa jonnekin purkaa tätä oloa!!

Vierailija
4/5 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole kenellekään kertonut pillereiden poisjättämisestä ja alkaneesta kovasta yrityksestä :)

Toisaalta tekisi mieli kertoa edes parhaimmalle ystävälle, mutta jotenkin tuntuu, että on mukavampi vielä pitää tämä vielä ihan näin meidän omana pikku salaisuutenamme. Paljon mukavampi jos sitten joku päivä pääsee kertomaan olevansa raskaana, kertoa, kun se tulee yllätyksenä :) Voi että... Sitä päivää odotellessa :D

Sitten en kyllä tiedä, kuinka kauan pystyn olla kertomatta ja pitää asian sisälläni :) Vaikkakin olemme ajatelleet (kuten olemme ajatelleet jo vaikka sun mitä asioita, että sitten kun... toivottavasti niitä pääsee joku päivä toteuttamaan) ettemme kertoisi, ennen ensimmäistä neuvolaa, mutta tiedä sitä tilannetta sitten...

aurinkoisin terveisin sunshine

Vierailija
5/5 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi aivan samaa mieltä siitä, että on hienoa päästä purkamaan tuntojaan jonnekin. Aivan samat fiilikset täälläki: Tekisi mieli julistaa asiasta koko maailmalle, mutta kuitenkin haluan pitää asian itselläni.

Mieheni on aivan ihana ja lapsirakas, mutta on halunnut odottaa oikeaa hetkeä. Ystävämme tietävät mieheni päättäväisyyden, eivätkä näin ollen osaa vielä kuvitellakaan hänen myöntyneen. Onkin kutkuttavaa puhua asiasta ystävien kanssa edelleen muodossa "jos saan joskus puhuttua mieheni ympäri lapsen tekoon"... Voi kuinka heitä viedäänkään!! :)