Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Antti Heikkilä on suuri guru ravitsemuksessa, niin...

Vierailija
02.06.2011 |

miksi hän on itse mahakas, harmaa ja ennen aikojaan vanhettuneen näköinen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei olekaan itse noudattanut suosittelemaan ruokavaliota?

tai hän on tajunnut sen vasta kun ollut jo liian myöhäistä?

tai hän ei muista tutkiessaan ruokaa, että liikuntaakin pitäisi harrastaa?

joku näistä tai sitten hän on vain vanha oikeastikin?

Vierailija
2/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei olekaan itse noudattanut suosittelemaan ruokavaliota?

tai hän on tajunnut sen vasta kun ollut jo liian myöhäistä?

tai hän ei muista tutkiessaan ruokaa, että liikuntaakin pitäisi harrastaa?

joku näistä tai sitten hän on vain vanha oikeastikin?

silmienalusia mustiksi jne. Ja aikamoinen "guru" on jos itse sitten kuitenkin muka syö virallisen ravitsemussuosituksen mukaisesti. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasitko millaset perimät?

On muuten todella viisas ja joutuu paranteleen ihmisiä lääkäreiden jäljiltä! Niin moni saanut avun Heikkilältä!!

Vierailija
4/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasitko millaset perimät?

On muuten todella viisas ja joutuu paranteleen ihmisiä lääkäreiden jäljiltä! Niin moni saanut avun Heikkilältä!!

Ihan huuhaaukko. Feikki mikä feikki.

Vierailija
5/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäinenkö ei voi olla harmaantunut tai vanhentunut? Eikö se ole ihan normaalia olla harmaantunut ja vanhan näköinen siinä iässä.

Mahakkuudesta en tidä, pitäisi nähdä koko vartalokuva, mutta kuukkeli ei sellaista löytänyt.

Vierailija
6/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko niitä sanalinkoja, joita maalla kutsuttiin piskeiksi:)

Vierailija
7/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko niitä sanalinkoja, joita maalla kutsuttiin piskeiksi:)

Suosittelee ruokavaliota jonka seurauksena itse näyttää ylipainoiselta mutta kuitenkin puutostautiselta. Ainakin kuvien perusteella.

Vierailija
8/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä hurjan panoksen antaa Suomen kansanterveydelle, joten taidat olla aika pikkuinen nakki tähän kisaan provoinesi!

Vierailija
9/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä hurjan panoksen antaa Suomen kansanterveydelle, joten taidat olla aika pikkuinen nakki tähän kisaan provoinesi!

Kaikki mitä sanoo on virallisen linjan vastaista, joten todistusvastuu on kyllä hänellä. Ja oma habitus todistaa, että hänen suosittelemansa linja ei toimi. Joko nyt on tarpeeksi rautalankaa?

Missä todisteet, että hänen suosittelemansa ruokavalio olisi HYVÄKSI kansanterveydelle?

Vierailija
10/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paremmin säilynyt 65v kuin monet (hän on siis ruokavalion puolestapuhuja, ei kauneusleikkauksien ja bodauksen).

Myös, jos tämä mies on noudattanut ruokavaliotaan vuosikausia ja pysynyt terveenä, ei vain pahoilta taudeilta, mutta myös normaali flunssilta, influenssilta jne., niin kyllä hän silloin jotain oikein tekee:)

Vierailija
11/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole mitään koulutusta edes ruokavaliosta. Ihan on itse asiat päätellyt. Ja toiset uskoo.

Vierailija
12/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen luullut että jotain viisikymppinen on.

Mun faija on kuusvitosena aika paljon raihnaisemman näköinen.

Vierailija
13/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paremmin säilynyt 65v kuin monet (hän on siis ruokavalion puolestapuhuja, ei kauneusleikkauksien ja bodauksen).

Myös, jos tämä mies on noudattanut ruokavaliotaan vuosikausia ja pysynyt terveenä, ei vain pahoilta taudeilta, mutta myös normaali flunssilta, influenssilta jne., niin kyllä hän silloin jotain oikein tekee:)

Eikä tuolla nyt kovin kummoisia todisteita ole omien kantojensa tueksi.

Yleensäkin mua alkaa aina epäilyttää jos joku "guru" alkaa kuvitella olevansa joka alan asiantuntija ja tietää kaiken muita paremmin.

Vierailija
14/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä miltään viisikymppiseltä näytä. Mun äiti on 68 ja näyttää todella paljon nuoremmalta kuin Heikkilä eikö oo käyny missään kauneusleikkauksissa ja syö normaalia ruokaa.

Tuossa on vuonna 2009 otettu kuva Heikkilästä http://kotisivukone.fi/files/sugarfree.kotisivukone.com/Antti_heikkila_…

Vierailija
15/15 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän varmaan tiedät kaikki Heikkilän ammattitaitoon liittyvät tutkinnot? Kai tsekkasit ne ennenkuin louskutat leukojasi julkisesti? Otitko selvää myös hänen yhteyksistään ulkomaille kun aika nopeasti tietää asioita oikein verrattuna meitin kansalliseen instituutioon:)Otithan selvää -otithan?

Ymmärräthän toki et jos kielitaito riittää niin voi lukea kolleegoiden aikaansaannoksia ja vaihtaa mielipiteitä ja oppia!

Tarkoitatko muuten tuolla ruokavaliolla meitin ruokakolmiota?:))))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä