Ystäväni mies haukkui minua!
Ystäväni oli jälleen kerran luonani yötä koska mies oli lähtenyt juopottelemaan.Heillä on rankka suhde,henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Silti ystäväni on niin rakastunut, mutta kriisin keskellä tukeutuu minuun ja kertoo minulle kaiken aina. Miehen mielestä ystäväni menee aina "oudoksi" kun on luonani, ja että riidat ovat MINUN syytä. Haukkui sitten minut lihapullaksi ja ties mikskä..kuulostaa typerälle, mutta itse loukkaannuin ja vähän kyynelkin tuli silmään, olen juuri itse päässyt tuollaisesta suhteesta eroon, ja nytkö se alkaa ystäväni miehen puolelta? Mitä tekisitte? Miestä en meille halua enkä aijo mennä ystävälleni kylään jos mies on siellä. Ystäväni ei oikein noteeranut miehen haukkumista,olivat puhelimessa ja ystäväni piti puhelinta kaiuttimella..
Kommentit (5)
toisten riidoista kannattaa pysyä erossa. Eikä siis antaa mitään yöpaikkaakaan. Jos sun kaveris haluaa olla sen miehen kanssa, niin yöpyköönkin siellä riidoista huolimatta.
Ja miksi sua loukkaa jonkun juntin sanomiset? Mua ei ainakaan kiinnostaisi pätkääkään, mitä sellainen ihminen sanoisi.
jos otan ystäväni luokseni kun hän sitä pyytää ja kuuntelen hänen neuvojaan ja kehoitan eroamaan? Mies on ihan hullu,sairas. On aikoinaan istunut linnassakin raiskauksesta,käyttänyt huumeita ja nykyiseltään väkivaltainen joka tasolla. Uhkaa aina että jos ystäväni jättää tämän,hän hyppää rekan alle,eli tappaa itsensä. En puutu siis muutoin kun tuen ystävääni,kuuntelen ja kerron mielipiteeni,sen että tuo käytös ei ole normaalia käytöstä,eikä hyväksyttävää. Noh,kyseessä onkin nuori pariskunta ja lapsellisia ovat tappeluineen, mutta sairasta se kyllä on.....ap
mutta tosiaan en miehen kanssa samassa tilassa olisi enkä päästäisi missään nimessä kotiini. Tottkai se mies syyttää sua kaikesta, sehän kuuluu tuollaisten hullujen ajattelutapaan. Niin kauan kuin ystäväsi rakastaa tuota miestä, en puhuisi hirveän negatiivisesti hänestä, mutta kannustaisin häntä huomaamaan ettei miehen käytös ole normaalia.
Sinähän olet ihan läheisriippuvainen!
Ja se ystäväsi voisi aikuistua, ihan itse.