Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustan joko Amsterdamiin tai Lontooseen. Kertoisitko kokemuksiasi?

Vierailija
02.06.2011 |

Eli noista kahdesta olen päättänyt valita viikonloppureissuni kohteen. Lontoossa olen käynyt aikaisemmin ja jokin tuonne Englantiin vetää. Amsterdam taas olisi ihan uusi kohde.

Kertoisitko kokemuksiasi noista kaupungeista? Edullisista yöpymisistä, vinkeistä, yms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kokonaan oman aloitukseni kun tuli kiire muualle. Kiitos tästä vinkistä, taidan yhä enemmän kallistua tuohon Amsterdamiin jossa en ole koskaan ennen käynyt.

ap

PS. Lisää vinkkejä ja kokemuksia saa laittaa!

Vierailija
2/2 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo on lempikaupunkini Euroopassa. Dami tulee hyvänä kakkosena perässä!

Lontoossa on paljon hienoja nähtävyyksiä, erilaisia kaupunginosia, kulttuuria, historiaa, museoita, musikaaleja ja kohteliaita ihmisiä. Kannattaa käydä muuten vähän keskustan ulkopuolellakin fiilistelemässä: Greewich, Brixton, Brick Lanen alue jne. Huonona puolena mainitsisin kalliit hinnat sekä ravintoloissa että majoituksessa, joka on usein hintaan nähden todella rupuista. Löysin viime reissullani kuitenkin erinomaisen hotellin "Ten Manchester Street" Marylebonessa.

Amsterdam on pieni ja idyllinen kanaaleineen ja pikkuisin "kahviloineen". Meno on rentoa, etenkin iltaisin kaupunki täytyy ei-niin-kohteliaista briteistä, jotka ovat tulleet viettämään polttareitaan vapaamieliseen kaupungiin... Itse kuitekin ihastuin Amsterdamin arkkitehtuuriin ja vastakkainasetteluun. Saatat hyvinkin kulkea prostituoidun näyteikkunan ohi ja samalla kurkata keskiluokkaisen perheen ruokasaliin, jossa he nauttivat illallistaan. Missään muussa kaupungissa en ole koskaan nähnyt vastaavaa suvaitsevaisuutta. Huonona puolena on se, että keskustan halvat majoitukset ovat kamalia lääviä. Kannattaa suosiolla ottaa huone jostain todella hyvästä hotellista tai sitten vähän kauempaa kaupungin laidalta. Etäisyydet eivät ole pitkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi