Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokoomus haukuttiin eilen

Vierailija
02.06.2011 |

siitä että haluavat lapsilisät verolle ja viedä asuntolainojen verovähennykset. Mutta kas kas, demarithan sitä tahtoivatkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten aloite oli Kokoomuksella asiassa, ideat heidän. Ja Sasi esitteli nämä ekana ihan paperilla. Veroihin SDP suostui vain jos se on progressiivinen. Kannatan demareita, mutta ei minua haittaisi, jos varakkaammilta otettaisiin lapsilisät pois. Verottaminen vaan on tyhmää, kun raha vaan liikkuu eteestakaisin, ensin annetaan toisella järjestelmällä ja sitten otetaan pois toisella järjestelmällä ja tarvitaan siihen turhanpäiväistä virkamiestyötä. Muutenkin helistään kamalan resurssipulan kourissa virastoissa!

Vierailija
2/2 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten aloite oli Kokoomuksella asiassa, ideat heidän. Ja Sasi esitteli nämä ekana ihan paperilla. Veroihin SDP suostui vain jos se on progressiivinen. Kannatan demareita, mutta ei minua haittaisi, jos varakkaammilta otettaisiin lapsilisät pois. Verottaminen vaan on tyhmää, kun raha vaan liikkuu eteestakaisin, ensin annetaan toisella järjestelmällä ja sitten otetaan pois toisella järjestelmällä ja tarvitaan siihen turhanpäiväistä virkamiestyötä. Muutenkin helistään kamalan resurssipulan kourissa virastoissa!

ja vakuutusyhtiöiden välisiä sotkuja. Ja sdphän kannattaa hyvinvointivaltiota, joka perustuu verotukselle (palvelut jne. ) ja tulonsiiroilla, mikä tasoittaa tuloja.

Voi jumatsuka, millaista olisi jos ei olisi veroja...kaikesta saisi huolehtia itse. Nyt sen tekee ne jotka osaa..

Maksan mielelläni veroni, sillä tiedän saavani tai ainakin luulen ihan OK hoitoa, jos sairastun. Ja enhän minä terve kuin pukki olekaan ollut ja ihan hyvää hoitoa tähän mennessä olen saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla