Hei kaikki te, jotka otatte rattaat mukaan etelään
vielä 4-vuotiaalle. Olen päättänyt, että jotkut rattaat mukaan tulee, koska hellesäässä ei meidän juuri neljä vuotta täyttänyt vielä koko päivää jaksa kävellä. Tai sitten minä en jaksa häntä kanniskella jos väsy yllättää... Nytkin usein koko päivän retkillä rattaat on mukana kotimaassakin "eväitä varten ym." ja usein poika kuitenkin jossain vaiheessa jalkoja lepuuttaa. Mutta kummat mukaan Välimerelle, Brio racet vai Peg Peregon Pliko3:t? Kiitos asiallisista kommenteista jo etukäteen.
Kommentit (5)
- nukkui päikkärit niissä ja me saatiin juoda rauhassa capuccinot :)
Peg Peregoissahan sen kuomun saa takaa irti ja voi kääntää paremmin auringon eteen. En tiedä, saako Brioissa? Muutenhan ovat aika samanlaiset mielestäni. Nelivuotiashan ei varmaan enää rattaissa nukukaan eli makuuasennolla ei ole väliä. Kummassa on isompi tavarakori, teillähän on varmaan paljon kamaa mukana.
Vinkki:
Tsekkaa onko lomakohteessasi vuokrattavana rattaita..
Mekin vuokrattiin juuri tuon vuoksi nelivuotiaalle ettei jaksanut niin pitkiä matkoja kävellä kun me haluttiin kierrellä paikkoia..
Itse teimme niin, että vuokrasimme rattaat kohteesta niin ei tarvinnut sompailla niiden kanssa lentokentällä yms..
Helpottaa melkoisesti matkantekoa!
Me ollaan laitettu vaunut liukuhihnalle ja päätepysäkillä ne sieltä haettu.
Ne kummassa lapsen on helpompi olla vammansa takia.