Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan roikkua suhteessa jota ei ole?

Vierailija
02.06.2011 |

Suhteemme on täysin kuollut, tuntuu että kummallakaan ei ole toista kohtaan mitään tunteita. Lähinnä vaan ärsyttää tuo mies, kaikissa asioissa. Tuntuu että kumpikaan ei ole valmis muuttumaan. Kuitenkin hetkittäin haluaisin vielä yrittää, hetkittäin olen valmis eroamaan kokonaan.

Mistä tiedän mikä on paras ratkaisu? Jos päätän jotain, niin voi olla että kadun sitä myöhemmin... Onko se riski vaan otettava?

Kuinkas asia sitten kerrotaan miehelle. Asetanko hänet selkä seinää vasten, että nyt me joko vielä yritetään, tai sitten erotaan, koska hän ei osaa mitään päättää/tehdä ratkaisuja, ei ole koskaan osannut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itehän sä tiedät parhaiten. mutta musta tuntuu että jos vähääkään tuntuu siltä että toivoa vielä olisi niin et halua erota/pysty siihen. tai sitten palaatte jossain vaiheessa takaisin yhteen. ehkä teidän kannattaisi pitää hetken taukoa ja kummankin miettiä mitä suhteelta haluatte vai haluatteko mitään. onhan sinun puhuttava miehesi kanssa mitä hän on mieltä.

Vierailija
2/4 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteemme on se että puheyhteys muista kuin arkipäiväisistä asioista on kadonnut...

suhteemme jamasta emme pysty keskustelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisitteko harkita ulkopuolista apua suhteen tilan selvittämiseksi? Jotain pariterapiaa tms?

Vierailija
4/4 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri samassa tilanteessa ): Oikein pisti silmään ketjusi otsikko kun osui niin hyvin omaankin elämäntilanteeseen. Mittee myö tehhään? :/ Olen siis itse mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi