Mitä telaihduttajat syötte aamiaiseksi? minä söin jogurttia ja mysliä
annos oli noin puolitoista desiä yhteens ja vieläkin on nälkä. :((
Kommentit (10)
Pekonia, 2 munaa, salattia, partaäijä jogurttia mustikoilla ja kahvi kermalla.
2 viikkoa karpattu ja 6kg poissa. Seuraavaksi nälkä iskee vasta päivällä, syön kolme kertaa päivässä.
Jogurttia tai rahkaa, kumpaa jääkaapista löytyykään ja pari palaa kauraleipää joissa päällä kinkkua, voita ja kurkkua. Teetä.
seuraavaksi syön klo 11 tienoilla ja syön siis 5 kertaa päivässä pieniä annoksia...ei ole nälkä! Kiloja lähtenyt 15kg...
valkoista jogurttia tai rahkaa sellaisenaan.Itse en tykkää. Maustatteko jotenkin maistuvammaksi?
Nälkä tulee näillä eväillä puolen päivän aikaan ja sitten syön kunnolla. Kaksi kiloa on lähtenyt kahdessa viikossa.
Mä syön iltapalaksi partaäijää. Sekaan laitan marjoja ja joskus mysliä. En pysty syömään rahkaa tai maustamatonta jugurttia sellaisenaan.
Syön vasta 11-12 aikaan lounaan, tai kevyen välipalan. Kunnon nälkä yllättää vasta siinä 16-17 aikaan.
Kiloja oli alkuun pudotettavana 10 ja vaa'alla en ole sen jälkeen käynyt, mutta vaatteet sopii jo päälle vaikka laihdutusta takana vasta 2 viikkoa:)
toisen puolen, jossa päällä salaattia ja keitetty kananmuna ja teekupillinen, jossa tilkka rasvatonta maitoa. sitten kävin kävelylenkillä ja join pepsi maxia pienen lasillisen.
Nyt vatsa vähän kipeä, vatsa menee veteläksi laihdutusruokavaliolla. Miten tuon saisi loppumaan?
mutta pepsistä maxista saan makean tunnetta, yritön päästä makean himosta kokonaan pois, mutta se ei vielä ihan onnistu.
Vitalinea-jogurtti päälle...olen laihtunut 26kg