Mitä ruuaksi?? Bataattisoppaa
Kommentit (12)
Olin suunnitellut tekeväni kidneypapupu-nokkos-lasagnea, mutta juustoa onkin yllättävän vähän. Jotain pastaruokaa tekis kuitenkin mieli.
Olin suunnitellut tekeväni kidneypapupu-nokkos-lasagnea, mutta juustoa onkin yllättävän vähän. Jotain pastaruokaa tekis kuitenkin mieli.
Wau tuunkin teillä syömään. Mis asut?? HKI
Mä asun Etelä-Pohjanmaan Järviseudulla. Mutta voin kyllä kunniaksesi toteuttaa suunnitelman tuosta lasagnesta ja käydä huoltoasemalta ostamassa lisää juustoa!
Wau tuunkin teillä syömään. Mis asut?? HKI
Mä asun Etelä-Pohjanmaan Järviseudulla. Mutta voin kyllä kunniaksesi toteuttaa suunnitelman tuosta lasagnesta ja käydä huoltoasemalta ostamassa lisää juustoa!
graavilohi-avocadotäytteellä. Ohje lettuihin oli uudessa Yhteishyvässä. Illalla varmaan muusia, paitettuja broilerin leikkeitä, kastiketta ja parsakaalia. Lisäksi lapsen nimpparikakkua :)
Lihamureketta noille ja mulle sienimuhennosta. Lisäksi perunoita ja salaattia. Jälkkäriks jätskiä ja mansikoita.
lammaskaalista viriteltyä kaalilaatikkoa. Illalla grillattuja lampaankyljyksiä ja ratatouillea.
Kidneypapu-nokkos-lasagne kuulostaa hyvältä, mitä laitat siihen?
johon tulee sipulia, mausteita (basilika, mustapippuri, valkosipuli jne), sitten kiedneypapuja ja ryöpättyä nokkosta. Juustokastike sitten sen mukaan, miten sen on tottunut tekemään.
Jotenkin noin! POrkkanaraastettakin voisi varmaan laittaa.