Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin hartioille ulottuvat, paksut ja liukkaat hiukset.

Vierailija
01.06.2011 |

Kummat toimii paremmin: foliokiharat vai tarrarullat? Kokeilin myös sitä suoristusraudalla kihartamiskikkaa, mutta siihen menee ihan sikana aikaa ja kädet puutuu ym. Mieluummin jotain mikä valmistuu vaikka nukkuessa. Hakusessa olisi siis isot kiharat, ei afro.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan, millään ei saa kiharoita, jotka kestäis kunnolla esim. koko päivän. Mutta sellasilla lämpörullapötkylöillä oon saanut ihan kivat kiharat aikaan suht helposti. En tiedä mikä on virallinen nimitys, mutta ne on sellasia foliorullan tapaisia, jotka lämmitetään ensin laitteessa, rullataan päähän ja annetaan olla jonkin aikaa tai vaikka yön yli.

Vierailija
2/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään toimi!

Paras tulos on ehkä ollut kun yön on foliot tai patukat päässä, tymäkät muotoiluaineet pohjalla ja sitten vieölä perinteisellä piippausraudalla kihartaa uudestaan ne kiharat aamulla. Ja näillä siis tulee sellaista aika lainemaista kun on painavat ja paksut hiukset.

Ja lisäksi yleensä aina yöllä jokunen patukka on irronnut yöllä ja siellä on välissä suoraa suortuvaa, jota et sitten millään saa samanlaiseksi kiharaksi kuin muut.

Itse olen luopunut koko kihara ajatuksesta ja juhlakampaus on tarrarullilla+ ilmakihartimella käännetyt latvat....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kaveri avuksi, mietin että jos se laittais ne tarrarullat niin ne ehkä sais hyvin ja napakasti, sitten huivi päälle. Tai jos kaveri viitsisi alkaa väkertää niitä suoristusrautakiharoita, niin ne olis ehkä parhaat.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi