testaan,osaako copypasteta...... oon niin urpo,että nyt vasta tajusin kuin pitäis tehdä:)
ja ikää 37...
kokeilen:
Mies pakotti nuoret työnhakijat kyykkimään alasti
Julkaistu: 01.06.2011 17:24
Nuoria työnhakijoita seksuaalisesti hyväksikäyttäneen miehen vankeustuomio koveni Helsingin hovioikeudessa.
Työnantajaa edustanut mies sai hovissa 4 vuotta ja 10 kuukautta vankeutta. Syksyllä Helsingin käräjäoikeus oli tuominnut hänet neljäksi vuodeksi ja kolmeksi kuukaudeksi.
57-vuotias mies oli käräjäoikeuden mukaan taivutellut uhreikseen 11 nuorta työnhakijaa vuosina 2000–2010. Miehet olivat alaikäisiä tai juuri 18 vuotta täyttäneitä.
Syyttäjä vaati hovioikeudessa miehelle vähintään viittä vuotta vankeutta.
Hän pisti nuorukaiset muun muassa kyykkimään alasti ja olemaan sidottuina liikkumatta useita minuutteja. Uhreja myös paineltiin puisella laudalla, jossa oli ruostuneita nauloja, ja he joutuivat seisomaan kylmässä suihkussa minuuttien ajan.
Hovioikeus piti koventamisperusteena sitä, että teot olivat uhreille hyvin nöyryyttäviä, ja uhreja oli monta. Oikeuden mukaan mies myös tietoisesti loukkasi häneen riippuvuussuhteessa olleiden uhrien seksuaalista itsemääräämisoikeutta.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHA,MÄ OSAAN,MÄ OSAAN!!!!
Kommentit (12)
tuokin ollut laittaa linkkinä.
voisitko vääntää rautalangasta?
ap
Ihan samalla tavalla copypastetat sen osoiterivin vaan...
kokeilen.....
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/mies-pakotti-nuoret-tyonhakijat-kyykk…
no ei onnistu????????
ap
kaikkien näiden vuosien jälkeen mä opin!!!!!!!!!
ap
kaikkien näiden vuosien jälkeen mä opin!!!!!!!!! ap
kaikkien näiden vuosien jälkeen mä opin!!!!!!!!! ap
Copypaste-toiminnon voi suorittaa Windows-käyttöjärjestelmässä näppäinyhdistelmillä Ctrl+C (copy, kopioi) Ctrl-X (cut, leikkaa) ja Ctrl+V (paste, liitä). MacOS -käyttöjärjestelmässä samaan toimintoon voi käyttää pikanäppäinkomentoa Komento+C (kopioi) ja Komento+V (liitä). Windowsin nykyiset näppäinyhdistelmät on lainattu MacOS:sta. OS/2 ja aiemmat Windows-versiot käyttivät näppäinyhdistelmiä Ctrl-Del (leikkaa), Ctrl-Insert (kopioi) ja Shift-Insert (liitä).
en usko että onnistuu, mut yritetään..
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot#view=list&module=apartment-s…
Aivan mahtavaa, nyt minäkin osaan!!!
Kiitos AP :)
emmä kyl oistyöshakijana mihinkään tollaseen suostunu 16 vee