Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIdän, että yhden isohkon laskun eräpäivä on huomenna, mutta

Vierailija
31.05.2011 |

ko. lasku ei ole tulut minulle vieläkään. Pitäisiköhän soittaa ja kysellä laskun perään? Onko sinulle koskaan käynyt näin ja oletko soittanut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku tuli tänään. Eräpäiväksi on näköjään merkitty 15.6. Eli antoivat vielä maksuaikaakin. Ja summa on tosiaan aika iso. Hyvä, että tästä ei tullut mitään ongelmaa.

Vierailija
2/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt omalle kohdalle. Yritykselle on. Eli tuli muikkari, ja siitä kun soitteli, niin selvis, että alkuperäislaskua ei ollut tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat ko. paikassa, että lasku on printattu jo 5.5. (jos muistan oikein). Oikeasti se ei kuitenkaan ole tullut meille koskaan. Lupasi lähettää uuden, joka saapuu siis nansi viikolla. Vaikutti uskovan, että en ole saanut ko. laskua.

Vierailija
4/8 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksat kun lasku tulee, ei ne niin tarkkoja ole, kaikesta voi aina sopia

Vierailija
5/8 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis maksan kun lasku tulee. Laskua ei kuitenkaan koskaan olisi tullutkaan, jollen olisi tänään soittanut sinne. Ikävämpi juttu olisi, jos tuollainen iso lasku menisi johonkin perintään. Sellaiseen en ole onnekseni koskaan joutunut. Nytkin oikein odotin tuota laskua. Asia on nyt kunnossa ja saan sen ensi viikolla. Uusi eräpäiväkin sanottiin minulle puhelimessa, kun kysyin sitä, olisi sii oikeasti ollut tänään. Ja isosta summasta oli kyse.

Vierailija
6/8 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita tapahtuu, että ei oikeasti alkuperäinen lasku ole tullut. Ja silloin se ei ole sen maksajan vika, joten ainakaan mitään lisämaksuja ei kuulu joutua maksamaan.

Vierailija
7/8 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin itseeni tyytyväinen, että soitein sinne tänään (alkuperäisenä eräpäivänä), ei tullut mitään epämääristä oloa mihinkään suuntään. Tällä kertaa kun itse tiesin odttaa tietyn eräpäivän laskua, aina ei tietty näin ole.

ap.

Vierailija
8/8 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus niitä vain häviää jossain vaiheessa ketjua johonkin. Siksi perinteinen yritysviestinnän käytäntö on, että ensimmäinen karhukirje muotoillaan hyvin ystävälliseen sävyyn ja lähinnä tosiaan muistutetaan, että tällainen lasku on tullut ja olette unohtaneet maksaa. Toinen ja etenkin kolmas karhu ovat sitten jo suoraviivaisempia ja tiukempia. Nykyään tosin jotkut yritykset myyvät näitä myöhästyneitä saataviaan eteenpäin jo hyvin varhaisessa vaiheessa, mikä on aika huonoa asiakaspalvelua, koska tosiaan laskuja jää saapumatta, ihmiset saattavat heittää ne vahingossa ja huomaamatta pois tai ihan vain unohtaa jne. ja perintätoimiston kirjeestä jää tällöin aivan turhaan hyvin paha maku suuhun.

Tällä kertaa kun itse tiesin odttaa tietyn eräpäivän laskua, aina ei tietty näin ole.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi