Jösses, mä törsasin itseeni 5500 eeroo
Ostin käsilaukun 1500€ huheijaa!
Ostin pari rannekorua, avaimenperän, rahapussin, kahdet kengät. Yhden mekon, topin, 2 paitaa. 2 taiteltavaa laukkua.
Jep, sileeks meni, mut menköön kerrankin itteeni. Aina muille ostanu, vaikka vaan itelle aluhousuja mennyt ostamaan, kotiin on tullu vaatteita lapsille, mulle ei ainuitakaan pikkupökiä.
Kommentit (16)
en ikinä ostais 1500e arvoista käsilaukkua..vaikka olis ylimääräistäkin, mutta en ikinä. Saa sitä välillä hemmotella itseä sinänsä ihan jees mutta huh ehkä vähän jo liikaa... ;)
Miksi sulla oli noin paljon ylimääräistä rahaa?
sori mut meillä on aina paljon rahaa, en vaan osaa käytää sitä itseeni.
ap
Olispa minullakin tuollaisa summia, no kyllä tässä jossain vaiheessa alkaa olemaan tai tulee olemaan niin ihanaa päästä kyllä törsäilemään joskus oikein kunnolla ja mikä parasta, ITSEENSÄ :D. Kyllä kaikkien pitäis välillä hemmotella itseensä jollain tapaa, ei sen kyllä aina tarvitse olla rahallista, mutta kukin saa nautintonsa mistäkin..
Hyvä että ostit kunnon laadukkaan laukun etkä 100 huonoa ja halpaa.
en ikinä ostais 1500e arvoista käsilaukkua..vaikka olis ylimääräistäkin, mutta en ikinä. Saa sitä välillä hemmotella itseä sinänsä ihan jees mutta huh ehkä vähän jo liikaa... ;)
tähän asti kallein käsilaukkuni on ollut 160€ maksanut laukku. Mut tää oli vaan niin kertakaikkisen ihana laukku, kierisn kauan kuin kissa kuumaa puuroa. Diorin laukku.
nimenomaan ostaisin ennemmin ne 100 huonoa ja halpaa laukkua kuin yhden älyttömän kalliin, mulla on niin vaihteleva maku että en samaa laukkua kuitenkaan halua käyttää vuosikausia putkeen, mieluummin vaihtelen tyylejä ja asusteita ja ostan taas uusia jos menee rikki. Mutta en tuomitse, saa tietenkin ostaa jos kerran on rahaa. Ja itseään pitää aina muistaa hemmotella!
t.4
Mä ostin kunnon kenkäkaupasta kolmet kengät ja kolme kesäleninkiä viime viikolla eikä mennyt kuin jotain 550 euroa.
Sit vielä meikkejä yms - mutta satasissa lasken, en tonneissa.
kyllä pitäis ainakin yks laadukas laukku olla. Sellaset laukut kestää vuosikymmeniä, jopa sukupolvelta toiselle eikä sellasia tarvitse koko aikaa käyttää. Jos on joku hieno nahkalaukku, niin ne kyllä kestää myös aikaakin todella hyvin ja tietenkin nämä klassikkolaukut esim. hermesin kellyt jne. Laadukas nahka kuluukin kauniisti ja sitä kehtaa käyttää vaikka nahka olisi kulunut ja laukku ikivanha.
No omapa on asiansa mitä jokainen rahoillaan kuitenkin tekee, mutta kyllä mä kannan mielummin jotain laadukasta laukkua, kuin jotain h&m:n hörselölaukkua, joka muuten hajoaakin heti viikon päästä.
kengät 500 pari
rahapussi useamman satasen
kassit 300 kipale
mekko 1200 jne.
Kyllä sit vaan menee yht äkkiä kun ostaa mistä tykkää, eikä kato hintalappuun.
Ja me en todellakaan yleensä törsää itseeni, et omituista tää mulle on.
Sori nyt vaan itsellesi mutta kuulostat leuhkalta lehmältä :)
Mut jos mut tuntisit, et todellakaan noin sanoisi.
Nauti ostoksistasi, varmaankin aivan ihania!
Ja luonto kiittää...
nimenomaan ostaisin ennemmin ne 100 huonoa ja halpaa laukkua kuin yhden älyttömän kalliin, mulla on niin vaihteleva maku että en samaa laukkua kuitenkaan halua käyttää vuosikausia putkeen, mieluummin vaihtelen tyylejä ja asusteita ja ostan taas uusia jos menee rikki. Mutta en tuomitse, saa tietenkin ostaa jos kerran on rahaa. Ja itseään pitää aina muistaa hemmotella! t.4
Mä ostaisin ennemminki volkswagenin farmariauton ;)
Mistäs kaikkialta kävit hakemassa Eeroja ittelles? Mites Eerojen mahdolliset vaimot ja tyttöystävät siihen sanoivat? ;)
Ja me en todellakaan yleensä törsää itseeni, et omituista tää mulle on.
En nyt sano, että ap:llä olisi, mutta itselläni, kun olen kaksisuuntainen, tuollainen tavallisuudesta poikkeava törsääminen liittyy maniaan.
Mutta ehkäpä ap on nyt vain ansainnut itseensä törsäämisen ja se siitä. Jos pitkään on elänyt aina muita ajatellen, tekee itsensä hemmottelu joskus tosi hyvää. Ainakin jos se ei vie konkurssiin :)
Sori nyt vaan itsellesi mutta kuulostat leuhkalta lehmältä :)
Mut jos mut tuntisit, et todellakaan noin sanoisi.
Keep telling yourself. Kriittinen introspektio on tainnut sulta pettää jo ajat sitten.
kunpa mullakin olis varaa törsätä 5000 itseeni.. ei vaan oo mitään mahiksia :/