Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaanko SEKTIOSSA vaatteet päällä?

Vierailija
31.05.2011 |

Tietysti vatsa paljaana..mutta onko muuten joku sairaalapaita tms ja housut?alushousut?Rintaliivit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viilto tehdään ihan sinne karvoituksen sekaan. Sen sijaan sairaalapaita on, mutta ei mulla tainnut olla rintsikoita? Se olisi hankalaa, koska puudutus pannaan selkään .

Vierailija
2/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti olin ja herätessäni jokin kaapu päälläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on leikattu useita kertoja, enkä KOSKAAN missään ole joutunut alasti olemaan - aina on vähintään sairaalapaita päällä ja jos ei alavatsaa operoida, myös alushousut.

Sitä paitsi sectio tehdään yleensä puudutuksessa jolloin äiti on siis hereillä! Silloin ollaan ihan sairaalapaidassa ja sukissa.

Vierailija
4/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei alusvaatteita.

Vierailija
5/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisin sektioni. Ihan sairaalakaapu oli päällä ja sukat.

Kaapu nostettiin rintojen alle leikkauksen ajaksi.

Ja ainahan sitä haavaa ei sinne karvoituksen rajaan tule. Mulla tälläkin kerralla pystyyn, koska halusin, et menee vanhasta arvesta sisään. Eka sektio oli hätäsektio, tämäkin kiireellinen, mut en tie kummin olis leikannut ilman pyyntöäni. Koska suunnittelutilanteessa lääkäri puhui vaakviillosta.

Vierailija
6/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viilto tehdään ihan sinne karvoituksen sekaan. Sen sijaan sairaalapaita on, mutta ei mulla tainnut olla rintsikoita? Se olisi hankalaa, koska puudutus pannaan selkään .

puudutuksen laiton tiellä. Millaset ne oikein on:)

Vierailija
7/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalakaapu ja ne tukisukat, ei muuta. Alapäässä ronkkivat kyllä, laittoivat mm. katetrin.

Vierailija
8/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne otettiin jo synnytyssalissa, kun kätilö laittoi katetrin.

Koska en muista riisuneeni enkä herättyäni pukeneeni, olen oletettavasti ollut siinä sairaalakaavussa.

Vierailija
9/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain leuan alapuoletta oli vihreä "pressu", etten voinut itse seurata leikkausta. Tilanne oli kaikin puolin nöyryyttävämpi (paljon enemmän porukkaa tuijottamassa alapäähän, kirkas valaistus ym.) kuin tavallisessa synnytyksessä, jonka olen myös kokenut.

Vierailija
10/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsi kuulemma paremmin tunnelmaan.

Vierailija
11/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on leikattu useita kertoja, enkä KOSKAAN missään ole joutunut alasti olemaan - aina on vähintään sairaalapaita päällä ja jos ei alavatsaa operoida, myös alushousut.

Sitä paitsi sectio tehdään yleensä puudutuksessa jolloin äiti on siis hereillä! Silloin ollaan ihan sairaalapaidassa ja sukissa.

Vierailija
12/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokakerta on päällän ollut avopaita ja sukat. Parilla ekalla kerralla laittoivat myös kuitukangasmyssyn päähäni. Parilla viimeisellä kerralla mies oli mukana ihan tavallisissa vaatteissaan, kahdella ekalla kerralla hänelläkin oli sairaalan vaatteet.