Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuminen. Kun rakastuitte mieheenne kauanko meni ennen kuin

Vierailija
31.05.2011 |

ihastuitte toiseen mieheen. Ainahan sanotaan, että kaikki ihastuvat parisuhteessaan ulkpopuolisiin ja se on ok kunhan ei petä. Mutta, mutta onko normaalia ihastua voimakkaasti toiseen jo parin kuukauden kuluttua kun rakastunut hulluna"siihen oikeaan". En itse ole tässä se ihastunut osapuoli vaan mieheni, joka nähtävästi on helposti ihastuvaan sorttia. Ei kertonut minulle asiasta vaan sain asian selville sattumalta (tai kohtaloa..). Mitä tekisitte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai selaamalla luvatta miehesi sähköpostia/kännykkää?

Vierailija
2/10 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltu miehen kanssa reilu 3v enkä ole kehenkään ihastunut. Rakastan miestäni niin paljon että ei tartte muita vilkuilla, toivottavasti näin on myös mieheni puolelta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ei ole normaalia ihastua toiseen jos muka rakastaa kuitenkin toista. Ainakaan pitkässä ja vakavassa suhteessa jossa oikeasti rakkaus on syvää ja molemminpuolista. Jotain on pielessä jos ihastuu toiseen.

Vierailija
4/10 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole pahemmin edes nähnyt toisia miehiä. Näen toki ja jopa noteeraan komeat, mutta eivät herätä mussa mitään tuntemuksia. Voiton kaikesta vie oma kulta. :)

Vierailija
5/10 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun kohtelee kuin palvelustyttöä, niin ihatuminen tapahtui nyt jo. Jos saisin kunnioitettavaa kohtekua kotona, niin tuskin olisin ihastunut ollenkaan.

Vierailija
6/10 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuu parin kuukauden välein aina uuteen naiseen.

Vierailija
7/10 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kertaakaan ihastunut kehenkään. Olen kyllä vähän ihmetellytkin tätä. Jos mieheni jättäisi minut, niin enköhän enää ikinä ihastuisi kehenkään?? Minulla on kyllä erikoisen hyvä mies, saattaa johtua siitäkin???

Vierailija
8/10 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ihastunut keneenkään toiseen koko aikana. Rakastan miestäni tosi paljon, enkä koe toisia miehiä puoleensavetäviksi.

Vierailija
9/10 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä 4 vuotta enkä ole vielä ihastunut.

Vierailija
10/10 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihastuin aivan liian herkästi ja tulisesti vähän keneen sattuu. Kaksi vuotta tässä on kuitenkin mennyt saman miehen kanssa, enkä vois edes kuvitella ihastuvani keneenkään muuhun, vaikka esim. tälläkin hetkellä on pikkuisen nihkeä kausi menossa. Kaksi vuotta on tietty lyhyt aika, että ehtiihän tässä vielä ihastumaan jos hamaan hautaan asti yhdessä ollaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi