Kumpiko on teidän mielestänne parempi/pahempi vaihtoehto? Juoda
joka päivä alkoholia 1-3 annosta vai vetää viikonloppuna yhtenä iltana kunnon kännit?
Kommentit (11)
Jos vaikka kerran kuussa tai edes joka toinen viikonloppu vettä lärvit ni mielestäni parempi ku päivittäinen tissuttelu.
mutta siihen jää sitten nopeammin koukkuun, kerran viikossa kännit ei koukuta niin paljon -päinvastoin... Mutta silti se 1-3/vrk on parempi vaihtoehto.
Kännejä en juo ikinä (tai no, kaksi vuotta sitten olin kerran kännissä, sitä ennen ehkä n.1998).
tapauksessa minulle paljolta - on sitten kumpi vaan.
Mutta minulla tämä johtuukin siitä, ettei me miehen kanssa juoda alkoholia.
Minä en katselisi kumpaakaan tapaa kotonani.
Jos vaihtoehtona oisi juoda joka päivä kolme annosta, niin sitten mielestäni olisi parempi juoda yhdet kännit viikossa.
Mutta jos vaihtoehtona sen sijaan olisi juoda joka päivä yksi annos, niin mikäs siinä. Sehän menee vaikka ruuan kanssa.
joka päivä on jopa terveellistä, mutta pysyykö se siinä sitten on eri asia.
Jos viikossa juo joka päivä 3 annosta se on mielestäni pahempi kuin kerta viikkoon känni. 3 annosta/pvä tekee kuitenkin 21 annosta.
1 annos päivässä vielä menisi, mutta en kyllä katsoisi 3 annoksen juomista joka päivä kovin hyvällä. Minusta kännit kerran viikossa on myös paljon. Kännissä oleminen on muutenkin minusta tosi noloa ja typerää. Itse olen ollut kännissä viimeeksi joskus 10 vuotta sitten opintojen alkuaikoijen bileissä, miehestäni en tiedä. Seurassani hän ei ole kännissä.
viikonloppuna pe ja la iltoina pienet hiprakat. Mulle sopii oikein hyvin, ei haittaa millään tasolla