Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin asua kantakaupungissa, mies ei:(

Vierailija
31.05.2011 |

Yhdessä meillä olisi varaa ostaa ihan kiva kaksio kantakaupungista. Se on minun unelma! Me ollaan pitkään puhuttu yhteisen kämpän hankkimisesta, mutta nyt kun se on oikeasti edessä, mies pistää hanttiin. Meillä onkin ihan eri toiveet! Blaah, mitä teen? Ostan itse pienen yksiön keskustasta? Luovun unelmastani?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mikä on elämässäsi oikeasti tärkeätä, ja millaista arkielämää haluat. Kyllä sinne kantakaupunkiin pääsee vaikkei siellä asu, voi olla niinkin että rahaa jää enempi käytetäväksi kun asuu muualla. Mutta itsekin lenkkeilisin mieluummin Kaivopuistossa kuin Keskuspuistossa :(

Vierailija
2/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuossa asiassa synkkaa, ei ehkä muissakaan. Kyllä asuinympäristö on tärkeä asia ja siinä pitäisi olla suht sama maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuossa asiassa synkkaa, ei ehkä muissakaan. Kyllä asuinympäristö on tärkeä asia ja siinä pitäisi olla suht sama maku.

Totta. Miten mies perustelee asian? Työmatkoilla? Kavereidensa asuinpaikoilla?

Meillä asia kariutui miehen työmatkaan, parhaimmillaankin olisi mennyt 30 min omalla autolla suunta, ruuhkassa tuplat, joten nykyinen asuinpaikka sopii meille paremmin. Parisuhde on aina kompromissin tekoa, mutta toki pitää miettiä mitä kompromisseja haluaa tehdä.

Vierailija
4/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla rahalla saa isomman asunnon tai rivitalonpätkän. Ajattelee, ettei viihtyisi keskustassa.

Totta. Miten mies perustelee asian? Työmatkoilla? Kavereidensa asuinpaikoilla?

Meillä asia kariutui miehen työmatkaan, parhaimmillaankin olisi mennyt 30 min omalla autolla suunta, ruuhkassa tuplat, joten nykyinen asuinpaikka sopii meille paremmin. Parisuhde on aina kompromissin tekoa, mutta toki pitää miettiä mitä kompromisseja haluaa tehdä.

Vierailija
5/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perustelut

Samalla rahalla saa isomman asunnon tai rivitalonpätkän. Ajattelee, ettei viihtyisi keskustassa.

No sitten sinä voit perustella, että haluat asunnon joka säilyttää paremmin arvonsa kuin se rivitalonpätkä ja viihdyt paremmin keskustassa.

Vierailija
6/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kokeilla vuokralla asumista ensin? Silloin ei tarvitsisi sitoutua niin lujasti, mutta pääsisitte kuitenkin molemmat kokeilemaan, onko kantakaupunki teidän paikkanne.

Terveisiä Töölöstä, joka on mulle paras paikka!

Vierailija
7/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juteltiin ekoilla treffeillä (>20 v.) miehen kanssa puolitosissaan, että sitten kun lapset on isoja, muutetaan keskustaan asumaan mutta sitä ennen asutaan kauempana keskustasta luonnon lähellä. Nyt lapset on lähdössä piakkoin kotoa, ja meillä muutto edessä täsmälleen haluamallemme alueelle :)

Harmittaisi, jos olisin joutunut luopumaan unelmastani - onneksi unelmamme oli yhteinen!

Vierailija
8/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit jos miehesi haluaisi muuttaa sieltä pois?

Voisitteko kokeilla vuokralla asumista ensin? Silloin ei tarvitsisi sitoutua niin lujasti, mutta pääsisitte kuitenkin molemmat kokeilemaan, onko kantakaupunki teidän paikkanne.

Terveisiä Töölöstä, joka on mulle paras paikka!

Vierailija
9/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi myös hän viihtyy täällä. Aiemmin kyllä olemme asuneet eri puolilla, emme missään viihtyneet näin hyvin. Olen onnekas, huomaan sen.

Jos mieheni haluaisi muuttaa pois, olisin pahoillani, mutta muuttaisin hänen mukanaan. Haluan kuitenkin olla ensisijaisesti hänen kanssaan, ja pystyn voimaan ihan hyvin myös 'parasta huonommissakin' paikoissa - nekin voivat kuitenkin olla ihan hyviä :-)

Vierailija
10/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etsimään sellaisen miehen joka haluaa asua keskustassa kuten sinä. Jos se kerran on unelmasi ja sinulle tärkeää. Minun unelma on löytää mies, jota voisin rakastaa ja joka rakastaisi minua.

Vierailija
11/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naiset kauppoja. Siksi Stadissa on 50 000 naista enemmän kuin miestä. Ei toimi yhtälö ei.