Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan kaveri yritti varastaa, mitä tekisit?

Vierailija
30.05.2011 |

10v luokkakaveri tuli meille tänään ekaa kertaa kylään. Yleensä eivät ole olleet ystäviä, tänään pienryhmässä ainoina poika tutustuneet. Kaverin tiedän ns. hankalaksi, lyö herkästi tai suuttuu, on koulussa aiemmin yrittänyt varastaa pojaltani pikku lelun.

Söivät meillä välipalan, menivät ulos leikkimään vesipyssyillä ja kulkivat pojan huoneen kautta edes takaisin täyttämässä niitä. Vähän ennenkuin kaveri oli lähdössä huomasi poikani että juostessa kuului taskusta rahan kilinä. Olivat aiemmin puhuneet että onko kaveilla rahaa mukana, mihin kaveri sanoi että ei. Kun poikani kysyi kaverilta mitä rahaa sulla on ja paljonko sanoi kaveri että ihan omaa rahaa 2,5e. Kun poikani lähti sisälle katsomaan kukkaroaan että paljonko siellä on kaveri juoksi perään ja antoi rahat takaisin ja sanoi että sä olet mun paras kaveri, ihan parhaita, ollaan sellaisin bestiksiä. Sitten kaveri lähti. Mä näin ja kuulin kauempaa että poikani meni kukkarolleen ja siksi osasin mennä kysymään asiasta.

Kysymys on siis että ilmottaisinko vielä äidille? Tai koululle? Tai johonkin? Vai olisinko hiljaa? Sanomattakin on selvää ettei tuo poika saa tulla meille enää sisälle. Mua pelottaa toisaalta ilmoittaa vanhemmille, joita en tunne, mutta jos omani noin tekisi haluaisin sen kuulla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaisin, vanhemmille soitto ja kerrot tilanteen mulla ainakin riippuisi paljon miten vanhemmat suhtautuu. Voisi kyllä olla etten haluaisi oman lapseni enään leikkivän hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi