koska viimeksi sait seksiä?
Kommentit (50)
kun lapset nukkui. ei ollut huonoakaan. hyvähköä seksiä sain viikko sitten kun mukana oli 69:ä esileikkinä ja laukaisin vaimon kielellä jonka jälkeen perinteisesti toinen kerta vaimolle ja minulle finaali.
En enään tarkasti muista, olisko 6v. sitten..
Puoliso tahtoi platonisen kulissi liiton, kahden lapsen jälkeen.. 3 vuotta jaksoin, sitten en enään kestänyt.. hetkeäkään en ole eroa katunut!
Mites ne sanoo; elämä on kuin pokeria, jos ei ole paria, niin pitää olla hyvä käsi...
Huhtikuussa erään tutun kanssa. Meillä on sellainen yhteistyö ja avunantosopimus seksin saralla. Kumpikaan ei saa kotona puolisoltaan seksiä, joten tapailemme satunnaisesti. Seksi on loistavaa hänen kanssaan, valitettavasti vain välimatkat ja molempien elämäntilanne ei oikein salli tapaamisia kuin muutaman kerran vuodessa.
Sitä ennen viikko sitten. Sekstaillaan 1-3 krt viikossa. Olen tyytyväinen määrään ja laatuun, uskoakseni mieskin on.
Olin Ruotsinristeilyllä ja paluumatkalla eräs minua 10-v vanhempi nainen iski minut! (Olen 25-v.) Kolmeen vuoteen en ollut saanut pillua mutta nyt naitiin kolmessa eri asennossa, oli tosi kiva nainen ja lupasimme vielä palata asiaan.
Eilen sain omalta vaimoltani ihanan suuhunoton ja sen jälkeen liukasta pillua.
Huhtikuussa erään tutun kanssa. Meillä on sellainen yhteistyö ja avunantosopimus seksin saralla. Kumpikaan ei saa kotona puolisoltaan seksiä, joten tapailemme satunnaisesti. Seksi on loistavaa hänen kanssaan, valitettavasti vain välimatkat ja molempien elämäntilanne ei oikein salli tapaamisia kuin muutaman kerran vuodessa.
Miten tuollaisesta teillä tuli juttua? Vai onko vanha tuttu jonka olet lämmittänyt uudelleen?
Itseäni melkoisesti vanhempaa ja ihanan kokenutta työkaveria.
en tykkää yhden yön jutuista, joten olen mielummin ilman. Osaanhan hoitaa itse itseäni ;)
ja eilen. laitoinkin viestin aihe vapaalla otsikolla 3 eri miestä. Kaikki olivat upeita.
Keskiviikkona. Sen verran kovaa kyytiä, että oli kuulemma kuulunut kolmannesta kerroksesta ensimmäisen kerroksen naapurille. Mukavaa satunnaista seksiä kaverin kanssa, tosin nyt taitaa juttu olla loppu, koska homma vähän lähti lapasesta.
Heippa, näin miehenkin näkökulmasta. Kyllä se kerta viikkoon riittää kun tekee seksistä nautittavan. Joskushan jotkut kirjottavat että naivat niin ja niin monta kertaa päivässä tai viikossa. Onko se laadukasta panemista?, minusta laatu korvaa määrän
seksissähän on perusasiahan on se että kumpikin saa orgasmin. Niinkuin tuolla aikaisemmin oli juttua siitä äännähtelystä, joka on mahdollisesti teeskentelyä, jokainenhan saa naiskennella niinkuin haluaa ei seksi ole nautintoa jos se on yksipuolista. M45
Nyt voikin sitten taas odotella seuraavaa kertaa.
kesä- tai heinäkuussa, en enää muista. Eipä se hauskaa ollut silloinkaan kun oli jo niin huonot välit miehen kanssa.
parin viikon sisään viimeks siis, en muista tarkkaan koska. :)
oletko mies?