Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienen kunnan terveyskeskus on oiva juorutoimisto

Vierailija
30.05.2011 |

Kun on esim. labrajonossa istuskelemassa niin näkee kaikki ketkä menee ultraan/äitiysneuvolaan... Ei pysy raskaudet salassa kovin kauan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit henkilökuntaa syytetään.

Vierailija
2/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskuksessa ultra?

Ja mistä tiedät käyvätkö äitiysneuvolan vai ehkäisyneuvolan asiakkaina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotkut ihmiset sitten kieltää olevansa raskaana vaikka tulee neuvolasta ulos... Tyypit ovat siis olleet raskaana.

Vierailija
4/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näkeehän sen nyt minkä oven sisään kukin menee.

Vierailija
5/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskuksessa ultra?

Ja mistä tiedät käyvätkö äitiysneuvolan vai ehkäisyneuvolan asiakkaina?

Vierailija
6/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienessä tk:ssa ei ultraa ole, siksi kysyin. Ja pienessä tk:ssa usein sama äitiysnlan täti hoitaa ehkäisynlan asiakkaat.

Mutta mitä väliä sillä oikeastaan on näetkö äitiysnlan puolella asiakkaita... Ei kai kenelläkään täyspäisellä ihmisellä ole mitään tarvetta kertoilla noista asioista ateenpäin...? Eihän?

Vierailija
7/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeessa elämässä nuo raskaushuhut ja juorut leviää kuilovalkean tavoin.

Eli aika monikin täyspäinen noita eteenpäin kertoo.

Vierailija
8/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille en yleensä puhu, paitsi nyt kyllä tekisi mieli kun näin lapseni open siellä...

Ei kai kenelläkään täyspäisellä ihmisellä ole mitään tarvetta kertoilla noista asioista ateenpäin...? Eihän?

Vierailija
9/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aina tartte olla raskaana.

Vierailija
10/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs juoruämmä oli suoraan sanonut sukulaiselleni keskustelussa että aikoo pyytää tk:n hoitsua katsomaan mikä yhtä kyläläistä vaivaa.

Vierailija
11/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on näitä KYYLIÄ, jotka tunkee nenänsä joka paikkaan!! Hittooko sitä tarttee tuijotella muitten tk käyntejä! Ja sitten oikein kyherrellä netissä, että hehee taas näin tuttuja neuvolassa jne. Kävikö mielessä, että kyseessä saattaa olla myös keskenmeno tms. ei niin mukava asia ja ennen kaikkea jokaisen HENKILÖKOHTAINEN asia!

Vierailija
12/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedetään: postisi, ruokaostoksesi, tilitapahtumasi ja terveytesi. Joka alalta olen kuullut juttuja.Kylä maalla on mukavaa ;)

Vierailija
13/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultraus, äitiysneuvolakäynnit, ehkäisyneuvolakäynnit, papakokeet. Että ehdottomasti kannattaa juoruta minusta, lapsettomuudesta kärsivästä, että olen raskaana, kun käyn papa-kokeessa =)

Vierailija
14/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultraus, äitiysneuvolakäynnit, ehkäisyneuvolakäynnit, papakokeet. Että ehdottomasti kannattaa juoruta minusta, lapsettomuudesta kärsivästä, että olen raskaana, kun käyn papa-kokeessa =)

Itsekin olin viime kuussa naistenpolin asiakkaana, mutta joku kyylä olisi voinut kuvitella mun olevan siellä jossain raskausasioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän