Pienen kunnan terveyskeskus on oiva juorutoimisto
Kun on esim. labrajonossa istuskelemassa niin näkee kaikki ketkä menee ultraan/äitiysneuvolaan... Ei pysy raskaudet salassa kovin kauan.
Kommentit (14)
terveyskeskuksessa ultra?
Ja mistä tiedät käyvätkö äitiysneuvolan vai ehkäisyneuvolan asiakkaina?
ja jotkut ihmiset sitten kieltää olevansa raskaana vaikka tulee neuvolasta ulos... Tyypit ovat siis olleet raskaana.
ja näkeehän sen nyt minkä oven sisään kukin menee.
terveyskeskuksessa ultra?
Ja mistä tiedät käyvätkö äitiysneuvolan vai ehkäisyneuvolan asiakkaina?
Meillä pienessä tk:ssa ei ultraa ole, siksi kysyin. Ja pienessä tk:ssa usein sama äitiysnlan täti hoitaa ehkäisynlan asiakkaat.
Mutta mitä väliä sillä oikeastaan on näetkö äitiysnlan puolella asiakkaita... Ei kai kenelläkään täyspäisellä ihmisellä ole mitään tarvetta kertoilla noista asioista ateenpäin...? Eihän?
oikeessa elämässä nuo raskaushuhut ja juorut leviää kuilovalkean tavoin.
Eli aika monikin täyspäinen noita eteenpäin kertoo.
Muille en yleensä puhu, paitsi nyt kyllä tekisi mieli kun näin lapseni open siellä...
Ei kai kenelläkään täyspäisellä ihmisellä ole mitään tarvetta kertoilla noista asioista ateenpäin...? Eihän?
eräs juoruämmä oli suoraan sanonut sukulaiselleni keskustelussa että aikoo pyytää tk:n hoitsua katsomaan mikä yhtä kyläläistä vaivaa.
Ja sitten on näitä KYYLIÄ, jotka tunkee nenänsä joka paikkaan!! Hittooko sitä tarttee tuijotella muitten tk käyntejä! Ja sitten oikein kyherrellä netissä, että hehee taas näin tuttuja neuvolassa jne. Kävikö mielessä, että kyseessä saattaa olla myös keskenmeno tms. ei niin mukava asia ja ennen kaikkea jokaisen HENKILÖKOHTAINEN asia!
tiedetään: postisi, ruokaostoksesi, tilitapahtumasi ja terveytesi. Joka alalta olen kuullut juttuja.Kylä maalla on mukavaa ;)
ultraus, äitiysneuvolakäynnit, ehkäisyneuvolakäynnit, papakokeet. Että ehdottomasti kannattaa juoruta minusta, lapsettomuudesta kärsivästä, että olen raskaana, kun käyn papa-kokeessa =)
ultraus, äitiysneuvolakäynnit, ehkäisyneuvolakäynnit, papakokeet. Että ehdottomasti kannattaa juoruta minusta, lapsettomuudesta kärsivästä, että olen raskaana, kun käyn papa-kokeessa =)
Itsekin olin viime kuussa naistenpolin asiakkaana, mutta joku kyylä olisi voinut kuvitella mun olevan siellä jossain raskausasioissa.
ja sit henkilökuntaa syytetään.