amiksessa opiskeleva poika kävi hakemassa todistuksensa
kaikki aineet kolmosia ja poika sanoi itsekin, ettei viihdy enää siellä, on kuulemma liian helppoa ja luokkakaverit ovat idiootteja häirikköjä joita ei koulunkäynti kiinnosta ollenkaan.
Nyt haluaa sitten mennä lukioon, josta viime keväänä kieltäytyi täysin ja meni amikseen! Hyvä kun itse hoksasi, mutta mitenkäs tässä nyt toimitaan kun yhteishaun aika meni jo?
Yhteys lähimpään lukioon vai miten?
Kommentit (22)
Silloin kun minä aloitin pääsi, mutta siitä on jo vuosia... Iltalukio oli kivempi, koska ei ollut niin tarkkaa läsnäolopakkoa. Helpot aineet opiskeli nopeasti pois ja pystyi käyttämään aikaansa enempi niihin hankalampiin.
Eikös iltalukiossakin nuoriso joudu suorittamaan sit kuvikset ja liikunnat jne. kuitenkin? Itse olen kans käynyt aikuispuolella, mut olin jo yli 20 aloittaessani. Ja kävelin sisään minäkin :)
tai päivälinja, suoritetaan vain lukuaineet.
Minusta oli, silloin ennenvanhaan ainakin. Just sen takia että kakarat käy myös muutkin kuin lukuaineet. Ei saa lukion päättäriä ilman niitä, jos on liian nuori.
Kannattaa kysyä tuota vaihtoehtoa amiksesta. Etenkin jos amis on helppoa ja ei joudu sen kanssa töitä tekemään niin saisi ammatin samalla.