Härät ovat horoskooppimerkiltä kamalia.
Luulevat että heidän tapansa ajatella on se ainoa oikea.
Kommentit (18)
Kaikki ovat aika itsekkäitä. Kuitenkin selvin
härkiä yhdistävä piirre on, että ovat kovasti statuksen perään.
Joo ihan kaikki. Ja Kalat ovat kaikki taiteilija apurahoilla eleleviä pummeja..
Olen aina oikeassa ja vaikka sitten huomaisin että olen ollut väärässä niin en tietenkään asiaa myönnä... Anteeksi.
horoskooppimerkistä... ;-)
Tarkoittanet kuitenkin niitä, jotka ovat horoskooppimerkiltään härkiä :-)
Tiedän pari härkää ja he ovat kyllä kieltämättä aika kamalia...
ja ajattelen usein oelvani oieessa ja ärsyynnyn jo muut eivät ole samaa mieltä mun kanssa.
Mutta muutan helposti mielipidettä, jos saan hyviä argumentteja ja toisaalta olen usein oikeassa :)
naiset RUMIA JA isorintaisia ja niin kateellisia kauniimmille naisille että puukottaa toisia selkään minkä ehtii.
Myönnän kans. Mun kanssa on äärimmäisen hankala tulla toimeen enkä ymmärrä ihmisiä, jotka eivät ole kanssani samaa mieltä :D.
Terveisin Härkä
Mä tunnen yhen härän ja se on loistava tyyppi!
Tietääkö ihmiset oikeesti toisten horoskooppimerkkejä? Mä en tiedä kuin omani sekä vanhempieni ja veljieni, sillä ne tuli kyseltyä silloin kun olin lapsi ja minua kiinnosti moiset lapsellisuudet.
Luin jostakin oman horoskooppiluonnehdintani n. vuosi sitten, eikä voisi enempää mennä metsään. Hahaa! Jos noissa joskus on jotakin "totuutta" niin kyllä se menee sattuman piikkiin.
Heh, että oikeesti ihmiset voi kuvitella, että syntymäajankohdalla on vaikutusta luonteeseen! Ja sitten päivänkin ero syntymäpäivässä voisi muuttaa koko luonteen, LOL^1000!
Enkä kuvittele olevani oikeassa, koska minä OLEN aina oikeassa.
Mä tunnen yhen härän ja se on loistava tyyppi!
Ei pidä yleistää ap siellä yhtään. Ei kaikki ole kamalia. Tosin myönnän että osaan olla itsepäinen ja RAKASTAN RUOKAA :D
Luulevat että heidän tapansa ajatella on se ainoa oikea.
Kyse ei ole siitä että heidän tapansa olisi ainoa oikea tapa ajatella. Tunnen paljon härkiä ja itse olen myös härkä horoskooppimerkiltäni. Kysehän on yleensä siitä että härät eivät pidä muutoksesta. Itse olen myös sitä mieltä että jos jokin toimii vallan mainiosta vanhalla tavalla miksi sitä pitäisi muuttaa??? Olen itse montakin kertaa tarkastellut toiminta tapojani ja muutaman kerran niitä muuttanutkin. Jos osaat perustella miksi sinun tapasi on parempi kuin härän ei ole ongelmaa, jos taas menet ehdottamaan muutosta härälle ilman perusteluja voit varautua siihen että saa lastillisen paskaa niskaan ja mykkäkouluakin kenties :D
koska ne päivämäärärajathan muuttui jokin aika sitten, ja tuli myös 13. horoskooppimerkki.
Olen nimittäin härkä enkä mielestäni aina oikeassa? Joskus kyllä, mutta usein en. Nouseva merkki vaa'assa selittänee?
hirveitä tyyppejä ovat ! Ovat olevinaan maailman fiksuimpia ja kauneimpia ihmisiä, jota maapallolta löytyy.
T. Härkä
ja HITAITA ärsyttäviä laiskanpulskeita nipottajia!
,luotettavia,huumorintajuisia,niin miehet kuin naishärätkin.:)Mulla härkä mies.Ainoa ärsyttävä piirre on ITSEPÄISYYS,mutta sen korvaa loputon kärsivällisyys asiassa,kuin asiassa.