Olen n. tunnin lukenut näitä keskusteluja ja haluaisin tiedustella
onko keskustelun taso täällä normaalistikin yhtä masentavan huonoa kuin tänä iltana?
Kommentit (13)
Mutta ihmeen koukuttavaa tää silti on.
Yleensä täällä pohdiskellaan Platonin valtio-oppiteorioita ja vertaillaan lukukokemuksia Dostojevskin tuotannosta.
jotka ovat vaihtelevasti hyvin asiallisia tai hyvin asiattomia. Mutta noiden puuttumista lukuunottamatta vaikuttaa ihan perus illalta.
Käyn täällä aina kun alan kaivata parisuhdetta. Yleensä romanttiset haaveet unohtuvat hyvin äkkiä ja muistan sen helvetin jossa elin ja olen tyytyväinen nykiseen turvalliseen itsenäisyyteeni. Tänään ei kylläkään toiminut niin siihen hulluuteen vaan sai enemmän ärsyyntymään naisiin.
Jollei sinulla ole tämäntyylisiä taka-ajatuksia niin kannattaa jättää tulematta. Keskivertoon täältä saa pahan mielen.
En vaan tiedä parempaakaan paikkaa, minne mennä juttelemaan. Eräässä chatissa käyn, mutta siellä on enimmäkseen himoisia miehiä, ja mulla on jo ihan tarpeeksi seksiä.
jotka ovat vaihtelevasti hyvin asiallisia tai hyvin asiattomia. Mutta noiden puuttumista lukuunottamatta vaikuttaa ihan perus illalta.
Käyn täällä aina kun alan kaivata parisuhdetta. Yleensä romanttiset haaveet unohtuvat hyvin äkkiä ja muistan sen helvetin jossa elin ja olen tyytyväinen nykiseen turvalliseen itsenäisyyteeni. Tänään ei kylläkään toiminut niin siihen hulluuteen vaan sai enemmän ärsyyntymään naisiin.
Jollei sinulla ole tämäntyylisiä taka-ajatuksia niin kannattaa jättää tulematta. Keskivertoon täältä saa pahan mielen.
Mulla ei ole edes lapsia ja silti luen toisinaan näitä, en tajua edes miksi. Google vaan aina tuo mut vahingossa tänne johonkin ketjuun ja sitten huviksi katson että mitäs muuta tänne onkaan kirjoitettu ja sitten kohta huomaan lueskelleeni tunnin verran kaikenlaista.
Enkä tiedä oikeastaan mitään muuta palstaa, jota voisi kätevästi lukea ja kommentoida. Antakaa vinkkejä, jotta en eläisi ainoastaan AV-maailmassa! En tiedä oikeastaan mitään palstoja.
suomi24 on ainakin palsta jossa on keskusteluja laidasta laitaan
kannatakaan lukea näitä oikeina keskusteluina, joista muka oppisit jotain uutta, vaan voit tarkkailla ihmisten käyttäytymistä kuin apinalaumaa. Huomaat pian, että jos ketään ei valvota, paljastavat ihmiset todelliset, rasistisimmat ja likaisimmat ajatuksensa ja kiusaavat toisiaan minkä ehtivät. Tätä et opi rekisteröidyillä palstoilla!
kannatakaan lukea näitä oikeina keskusteluina, joista muka oppisit jotain uutta, vaan voit tarkkailla ihmisten käyttäytymistä kuin apinalaumaa. Huomaat pian, että jos ketään ei valvota, paljastavat ihmiset todelliset, rasistisimmat ja likaisimmat ajatuksensa ja kiusaavat toisiaan minkä ehtivät. Tätä et opi rekisteröidyillä palstoilla!
kun puistossa tai jaliskentän laidalla juttelen jonkun mamman kanssa, niin irl tämä mamma on ihan mukava ja sitten täältä voin lukea ns. oikeat ajatukset. Kyllä ei tee mieli yhtään ystävystyä kenenkään kanssa :I
Toisaalta täällä kirjoitetaan just niistä, jotka eivät ole ihan keskitien taapertajia ja ajatuksille voi nauraa. Sitä samaahan se oli koulussakin. Keskitiellä on tylsää ja muita nokkimalla yritetään pönkittää omia valintoja ja saada tukea sille, että omat valinnat ovat oikeita.
Niin on hyvä jatkaa taas uuteen viikkoon.
Täällä käy mammat päästelemässä höyryjä, jotta jaksaa taas. :)