Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä teillä on, huumorintajuisia, tosikkoja?

Vierailija
29.05.2011 |

Hassutteletteko, heittääkö kaksimielistä juttua, vitsaileeko?

Vai olla "möllöttää"?

Meillä ei juurikaan hassutella ja se harmittaa.

Toisessa ketjussa oli vähän samasta aiheesta, silti avasin kuitenkin uuden ketjun.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeellä sitä voisi lisätä ukkoon sitä hauskuutta: (. On samanlainen "jurrikka" muidenkin kanssa, joten taitaa olla mahdoton ajatus saada hassuttelemaan..ap

Vierailija
2/14 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei "hassutella" eikä heitetä kaksimielisiä juttuja, mutta nauretaan kyllä toistemme ihan tavallisille jutuille. Meillä on toistemme mielestä ylipäänsä hauska ulosanti.

Kumpikaan ei ole mikään vitsiniekka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on ihan hillitön tilannekomiikan taju, välillä saa nauraa pissat housuissa.

Vierailija
4/14 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassutellaan, kaksimielisiä juttuja kertoillaan, ja vitsaillaan joo :D

Meillä on jotenkin kieroutunut huumorintaju, joskus nauraa käkätetään ihan tyhmille asioille. Ja meillä on näitä omia sisäpiirin vitsejä ;)

Meillä on myös tapana kun kuuntelemme esim, autossa radiota, niin keksiä lauluihin uusia sanoituksia - se on ylihauskaa - mutta vastaantulijat varmaan pitää meitä täystaukkeina :D

Vierailija
5/14 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on huono/mauton huumorintaju ja lähinnä vitsaillaan ja nauretaan hänen huumorintajulleen, ei hänen vitseilleen :)

Eli kyllä nauretaan yhdesä.

Vierailija
6/14 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me hassutellaan ja vitsaillaan ja onneksi on molempien suvuissa samanlainen huumori.

Mä oon niin huumori-ihminen, etten kovin hyvin tule toimeen tosikkojen kanssa, enkä varsinkaan pysty seurustelemaan. Hyvä että mulla on huumorintajuinen mies, niin ei tule meidän lapsestakaan tosikko. :)

Vierailija
7/14 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi vaikea saada nauramaan, mutta miehet yleensä nauravat minun jutuilleni. Nyt ei tosin ole ketään nauramassa.. Ainoastaan yhden ystäväni kanssa nauran päättömästi.

Vierailija
8/14 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh, kun miestä ei oikein mikään naurata.

En ole tosikko ja kavereiden kanssa heitetään "läppää" kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Onneksi osaan nauraa, elämä olisi tod. tylsää tosikkona. ap

Vierailija
9/14 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh, kun miestä ei oikein mikään naurata.

En ole tosikko ja kavereiden kanssa heitetään "läppää" kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Onneksi osaan nauraa, elämä olisi tod. tylsää tosikkona. ap

kaikilla on kyllä huumorintajua, ei se, että nauraa paljon, tarkoita että olisi ns. hyvä huumorintaju. Miehesi varmaan vain pitää eri asioita hauskoina kuin sinä.

Vierailija
10/14 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla on kyllä huumorintajua, ei se, että nauraa paljon, tarkoita että olisi ns. hyvä huumorintaju. Miehesi varmaan vain pitää eri asioita hauskoina kuin sinä.

ja hänen huvituksensa ei ilmene ääneennauramisena. Minua aina kehutaan hauskuudesta ja nauran itse ääneen todella harvoin.

Vierailija
11/14 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen paras puolensa. Toki kaksimielisyydet raastavat samaa rataa vuodesta toiseen, mutta välillä tulee helmiä, joita ei kertakaikkiaan osaa odottaa. Lisäksi hänen huumorintajunsa esiintyy minun sietämisenäni, eli osaa nauraa välillä täysin anteeksiantamattomalle käytökselleni.

Vierailija
12/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti asioista innostuva ja ikuinen optimisti. Pitää kiinni itselleen todella tärkeistä asioista, mutta muutoin kaiki neuvoteltavissa.

Vierailija
13/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauretaan. Myös hurttia huumoria käytetään keskenämme. Ei kuitenkaan loukkaavaan sävyyn mitään ihmisryhmiä tai ihmisiä kohtaan. Myös uskontoaiheisilla jutuilla ei vitsailla tai sairauksilla.

Vierailija
14/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huumorintajuinen, mutta möllöttää ajoittain. Hassutellaan, ei heitellä niinkään kaksimielisyyksiä kuin verbaali- ja tilannekomiikkaa. Auttaa kummasti arjessa.