Millaisia miehiä teillä on, huumorintajuisia, tosikkoja?
Hassutteletteko, heittääkö kaksimielistä juttua, vitsaileeko?
Vai olla "möllöttää"?
Meillä ei juurikaan hassutella ja se harmittaa.
Toisessa ketjussa oli vähän samasta aiheesta, silti avasin kuitenkin uuden ketjun.
Kommentit (14)
Me ei "hassutella" eikä heitetä kaksimielisiä juttuja, mutta nauretaan kyllä toistemme ihan tavallisille jutuille. Meillä on toistemme mielestä ylipäänsä hauska ulosanti.
Kumpikaan ei ole mikään vitsiniekka.
miehellä on ihan hillitön tilannekomiikan taju, välillä saa nauraa pissat housuissa.
hassutellaan, kaksimielisiä juttuja kertoillaan, ja vitsaillaan joo :D
Meillä on jotenkin kieroutunut huumorintaju, joskus nauraa käkätetään ihan tyhmille asioille. Ja meillä on näitä omia sisäpiirin vitsejä ;)
Meillä on myös tapana kun kuuntelemme esim, autossa radiota, niin keksiä lauluihin uusia sanoituksia - se on ylihauskaa - mutta vastaantulijat varmaan pitää meitä täystaukkeina :D
miehellä on huono/mauton huumorintaju ja lähinnä vitsaillaan ja nauretaan hänen huumorintajulleen, ei hänen vitseilleen :)
Eli kyllä nauretaan yhdesä.
me hassutellaan ja vitsaillaan ja onneksi on molempien suvuissa samanlainen huumori.
Mä oon niin huumori-ihminen, etten kovin hyvin tule toimeen tosikkojen kanssa, enkä varsinkaan pysty seurustelemaan. Hyvä että mulla on huumorintajuinen mies, niin ei tule meidän lapsestakaan tosikko. :)
on tosi vaikea saada nauramaan, mutta miehet yleensä nauravat minun jutuilleni. Nyt ei tosin ole ketään nauramassa.. Ainoastaan yhden ystäväni kanssa nauran päättömästi.
heh heh, kun miestä ei oikein mikään naurata.
En ole tosikko ja kavereiden kanssa heitetään "läppää" kaikesta maan ja taivaan väliltä.
Onneksi osaan nauraa, elämä olisi tod. tylsää tosikkona. ap
heh heh, kun miestä ei oikein mikään naurata.
En ole tosikko ja kavereiden kanssa heitetään "läppää" kaikesta maan ja taivaan väliltä.
Onneksi osaan nauraa, elämä olisi tod. tylsää tosikkona. ap
kaikilla on kyllä huumorintajua, ei se, että nauraa paljon, tarkoita että olisi ns. hyvä huumorintaju. Miehesi varmaan vain pitää eri asioita hauskoina kuin sinä.
kaikilla on kyllä huumorintajua, ei se, että nauraa paljon, tarkoita että olisi ns. hyvä huumorintaju. Miehesi varmaan vain pitää eri asioita hauskoina kuin sinä.
ja hänen huvituksensa ei ilmene ääneennauramisena. Minua aina kehutaan hauskuudesta ja nauran itse ääneen todella harvoin.
Se on hänen paras puolensa. Toki kaksimielisyydet raastavat samaa rataa vuodesta toiseen, mutta välillä tulee helmiä, joita ei kertakaikkiaan osaa odottaa. Lisäksi hänen huumorintajunsa esiintyy minun sietämisenäni, eli osaa nauraa välillä täysin anteeksiantamattomalle käytökselleni.
helposti asioista innostuva ja ikuinen optimisti. Pitää kiinni itselleen todella tärkeistä asioista, mutta muutoin kaiki neuvoteltavissa.
ja nauretaan. Myös hurttia huumoria käytetään keskenämme. Ei kuitenkaan loukkaavaan sävyyn mitään ihmisryhmiä tai ihmisiä kohtaan. Myös uskontoaiheisilla jutuilla ei vitsailla tai sairauksilla.
on huumorintajuinen, mutta möllöttää ajoittain. Hassutellaan, ei heitellä niinkään kaksimielisyyksiä kuin verbaali- ja tilannekomiikkaa. Auttaa kummasti arjessa.
Millä ihmeellä sitä voisi lisätä ukkoon sitä hauskuutta: (. On samanlainen "jurrikka" muidenkin kanssa, joten taitaa olla mahdoton ajatus saada hassuttelemaan..ap