Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varma että kaverin teini vei multa

Vierailija
29.05.2011 |

t-paidan mutta miten mä saan kaverin ymmärtämään sen? en haluis syyttää suoraan tytärtään varkaaksi, olen vaan ihmetellyt mihin on kadonnut sinä aikana kun olivat kylässä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain "olen varma" vaan konkreettisia todisteita.

Vierailija
2/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhittyään siihen mulkkunsa runkkauksen jälkeen. Kysypä ukoltas ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satavarmasti lipaston päällä pinossa ed iltana mut tänään kun lähtivät (yöpyivät huoneessa jossa paita oli) sitä ei ollut missään, huomasin heti et oli kadonnut. Teini olisi myös halunnut lainata paitaa illalla mutta asia jäi.

Koko kämpän oon kaivanut ylösalaisin sen takia...

Vierailija
4/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit soitat sen äiteelle ja kysyt saman jos teini kieltää.Älä syytä heti vaan verhoa hämmästykseen mihinkähän paita on hävinnyt?.

Vierailija
5/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostavat yhtäkään teiniä. Eiköhän liene sitäpaitsi ihan liian iso ellei teinikin ole XXXL-kokoa? :=)

Vierailija
6/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äidiltä jo kysyin oisko ottanut vahingossa paidan tai ovatko siirtäneet johonkin, ei kuulemma ollut tavaroissa eikä tyttö ollut laittanut mihkään (en tosin tiedä oliko äiti vai tytär etsinyt...)

Vierailija
7/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tosi samankokoisia et ois varmasti juuri sopiva hänelle ja hänen tyylisensä myös.

Vierailija
8/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kaverin tytär vei meiltä kaikkea koruista lähtien. Äitiä harmittaa vieläkin, ettei tehnyt rikosilmoitusta, sillä tavaraa häipyi tuhansien markkojen arvosta, ja lopulta vain pieni osa saatiin takaisin. Tämä kaikki oli yllätys tytön äidille. Oli kuulemma vienyt tavaraa vaikka mistä. Asiaan ei kuitenkaan uskallettu puuttua ja niinpä hän oli istumassakin välillä. Eli teet kaverillesi ja teinille vain palveluksen kun sanot, että nyt häviää tavaraa. Teini oppii, että niin ei voi toimia ilman seurauksia.

Vierailija
9/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ollut kullasta ja timanteista tehty niin anna olla. Ehkä tyttö tosiaan vei sen, kyllä teini semmoisesta kiinno jää. Äitinsä sitten selvittää asian kanssasi jos kehtaa.

Vierailija
10/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut arvokas mutta juuri viikko sitten ostettu toisen kaupungin pikkikaupasta, samanlaista en enää saa, ei niin harmittais jos vois mennä ostamaan uuden.

Mut jotenkin kuitenkin pelottaa sanoa äidille et tytär on varastanut.