Miten pystytte syömään valmisruokia?
Meillä ei ole koskaan syöty valmisruokia, mutta viime viikkoina on ollut hirveä kiire, ja ajattelin, että nyt kerrankin säästän aikaa ruoanlaitosta.
Ekasta valmisruoasta tuli karseat ilmavaivat, tokasta meni maha sekaisin ja kolmannesta sain ripulin... Eipä tehnyt enää mieli yrittää muita.
Mitä ihmettä niihin oikein laitetaan? Mulla ei ole mitään allergioita, ja yleensä olen pystynyt syömään käytännössä mitä vaan.
Kommentit (8)
niitä via-merkkisiä. ne on hyviä. kanakormaa, pinaattitortellineja jne.
Katsoitko, että on laktoositon jne, mitä söit?
Juuri söin kuppinuudeleita suolaisennälkään ja hyvää oli. Voin ihan hyvin syödä myös pakastealtaana antimia kuten falafelpyörykät tai maissipihvit. Karjalanpiirakoitakaan en leivo itse.
Sekä HK:n että Saarioisen tuli kokeiltua.
ap
niitä via-merkkisiä. ne on hyviä. kanakormaa, pinaattitortellineja jne.
Katsoitko, että on laktoositon jne, mitä söit?
Siinä mielessä oli parasta :)
En katsonut, että oli laktoositon, mutta kun en ole laktoosi-intolerantti enkä allerginen.
ap
Meillä syödään välillä pinaattilettuja tai pinaattikeittoa kananmunalla, hernekeittoakaan en jaksa itse tehdä alusta asti....grillimakkaratkin olis vähän työlästä tehdä itse!
Töihin ostan usein noita pakaste-thaikuutioita, ne on muutes tosi hyviä!
Valmistusaineet ihan "oikeita", ei e-koodeja. Samoin tais olla saman valmistajan liha-perunasoselaatikko.
Meillä turvaudutaan eineksiin silloin tällöin, aina ei ehdi (tai myönnän: EI JAKSA) värkätä alusta asti kaikkea.
Tietty kannattaa vähän katsoa mitä ostaa. Joissakin valmisruuissa on ties mitä kanannahkaa ja tuhottomasti e-koodeja!
mutta tomaattikeittoa ja pinaattikeittoa kyllä. Ne on aivan hyviä. Ei ole tullut mahavaivoja.
Lapsille en syötä kun pizzaa, joskus haluavat hampparia tai lihistä, mutta niitä valmisannoksia saatan syödä itse lounaaksi töissä ehkä joskus...