Peppuseksiä?
Mies haluaisi sitä kovasti ja itsekkin siitä tykkään kun hän hyväilee sormin, mutta kun penistä yrittää sisään se sattuu. Liukkaria käytetään. Pitääkö vaan kokeilla varovasti uudestaan ja uudestaan? Miksi muuten miehet tykkää siitä niin?
Kommentit (13)
yrität kunnolla rentoutua ja mies lämmittelee ensin pepun sormilla niin ei pitäisi sattua.Itse kokeilin 4 kertaa ja otti todella kipeetä ajattelin että ei oo mun juttu,nyt miehen kanssa 4 vuoden jälkeen kokeiltii ja lämmitteli ensin sormilla ja sitten pani ja tykkäsin aivan älyttömästi.
Eiköhän ensin yritetä ennen kun tuomitaan koko touhu. Homoa ei kyllä miehestäni saa tekemälläkään:) :)... Eiköhän se homon tee joka antaa sinne peppuun panna...(miehistä siis)
Ei emättimessäkään ole sisällä mitään erogeenisia alueita sen enempää kuin perseessäkään.
Ei tunnu yhtään miltäänMulla on erogeeniset paikat siellä toisessa aukossa.
Ei kaikkien juttu. Muutaman kerran kokeiltu ja vaimo sai kyllä orkunkin peppupanosta mikä tuli itselle kyllä yllätyksenä.
Vaatii kyllä todella huolellisen lämmittelyn sormilla ja tarpeeksi liukkaria. Jos pikkasen supistat sulkijalihasta samalla kun työntää niin kyllä sattuu. Täytyy olla aivan rentona ja vaatii mieheltä pelisilmää ettei rupea panemaan aivan hulluna vaan varovaisesti ja sinä voit sitten määrätä tahtia sanomalla miten lujaa.
Ihan hauskaa vaihtelua vaikkei olekaan muutamaan vuoteen nyt tehty. Siinä on jotenkin oma viehätyksensä, naisen pylly on niin kiihottava muutenkin. Toisin kuin miehen! :-D
eilen illalla vaimoni otti suihin ja halusi seksiä...tultiin siihen tulokseen peppuun laitetaan ja se vain passas.vaimoni pitää peppu panoista suunnattomasti eikä siinä mitään lämmitelyjä tarvitse kuin ensimmäisillä kerroilla että oppii luottaan toiseen...joskus vaimo haluaa heti "raakana" suoleen ja se sattuu minun penikseen...sanoisin että tänäpäivänä meillä käytetään liukkaria pelkästään minun takia....siinä teille herkkä peppuisille
Ei emättimessäkään ole sisällä mitään erogeenisia alueita sen enempää kuin perseessäkään.
Ei tunnu yhtään miltäänMulla on erogeeniset paikat siellä toisessa aukossa.
kyllähän se pilluun paneminen tekee parempaa ku peräaukon rassaus. sehän sattuu. kummalliselle tuntuu tämä nykyajan peppuvouhotus. joka tuutista tulee että persettä sais rassata. ei todellakaan. väkivalta ei kuulu seksiin.
Ja suihinotto, jossa käytetään hampaita sekin sattuu. Kaikkeen on tekniikkansa. Viinakin on viisasten juoma, tyhmien turha vaivautua. Jokainen pelaa niillä pelimerkeillä mitä on saanut.
kyllähän se pilluun paneminen tekee parempaa ku peräaukon rassaus. sehän sattuu. kummalliselle tuntuu tämä nykyajan peppuvouhotus. joka tuutista tulee että persettä sais rassata. ei todellakaan. väkivalta ei kuulu seksiin.
hyvinkin herkkiä kohtia, joitten stimuloiminen tuo orgasmin yhdynnässä tai itse tehden (kuten tässä aamulla)
Peräsuolessa ei tuntuisi olevan, se on tullut itse testattua.
eilen illalla vaimoni otti suihin ja halusi seksiä...tultiin siihen tulokseen peppuun laitetaan ja se vain passas.vaimoni pitää peppu panoista suunnattomasti eikä siinä mitään lämmitelyjä tarvitse kuin ensimmäisillä kerroilla että oppii luottaan toiseen...joskus vaimo haluaa heti "raakana" suoleen ja se sattuu minun penikseen...sanoisin että tänäpäivänä meillä käytetään liukkaria pelkästään minun takia....siinä teille herkkä peppuisille
Miehet tykkää tiukasta
Jos sattuu, ei ehkä ole sun juttu