Ennustaja paikalla! Kysy mitä haluat!
Kommentit (81)
Ssammeko koskaan toista lasta?
Kyllä, näen teillä kaksi tervettä lasta.
Olemme tulevaisuudessa onnellisia? Entä raha-asiat? Kumpi meille syntyy syyskuussa?
Kiitos
Näen teidät hyvin onnellisina yhdessä. Raha-asiat hoituvat kunhan puhutte niistä keskenänne. En näe rikkauksia mutta normaaliin elämään palkka riittää. Näen teille syntyvän kauniin tyttären.
taisin jäädä välistä:
Eli milloin tämä odottamani lapsi syntyy?
Milloin tämä odottamani lapsi syntyy?
että hän syntyy kolme päivää la:n jälkeen.
Mä luulen että mä olen rakastunut oikeasti. Kuinka tässä käy? Tuleeko meistä jotain?
että suhde alkaa mukavasti ja jatkuu kyllä mutta molempien on unohdettava eksät ja vältettävä kontaktia heihin.
Miten meidän käy? Selviämmekö tästä ikinä?
että selviätte. Puhukaa, puhukaa ja puhukaa. Kuunnelkaa toisianne. Olkaa toistenne tukena. Paremmat ajat ovat edessä.
Tuntee ihastukseni? Tuleeko meistä jotain? Jos niin mitä? Kiitos jo etukäteen!
lisää lapsia? Mitä tapahtuu työelämässä?
Onko pojallamme vaikeita ongelmia vai onko kyse suurimmaksi osaksi harjoituksen puuttesta?
Miten meidän käy? Selviämmekö tästä ikinä?
että selviätte. Puhukaa, puhukaa ja puhukaa. Kuunnelkaa toisianne. Olkaa toistenne tukena. Paremmat ajat ovat edessä.
Kaksi kysymystä, saisiko selvyyttä?
Onko nykyinen kumppanini kaikista hankaluuksista huolimatta pysyvä? Toivon/toivomme, mutta tietyt asiat tekevät sen kovin vaikeaksi...
Toinen juttu - saanko ikinä toista lasta? Ikinä, ikinä...? :/ Ja lisäkysymyksenä: jos, niin koskahan?
Kiitos! :)
Kumpi poika vai tyttö ?
Tuleeko toista lasta ?
Parisuhde ?
Säilyykö työpaikkani? selvitäänkö raha asioista?
Työpaikanvaihdoksen. Raha-asiat selviävät kyllä. Saatte apua. Kerro rehellisesti tilanteesta kun sukulaiset kysyvät.
että alat hoitoalalle. Ja pidät siitä, työtä löytyy.