Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koettaneet itse saada synnytyksen käynnistymään jollain?

Vierailija
29.05.2011 |

Siis muitakin kikkoja kuin sauna, seksi ja siivous;D. Mulla kohta rv 39 ja vauva saisi syntyä ennen La;ta muuten käynnistetään...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkitusti toimi. On myös kokemusta. Muutaman tunnin päästä alkoi supistukset. Sperma pitää siis jäädä sisälle, jotta auttaisi.

Vierailija
2/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi muut auttaa ehkä vauhdittamaan jos on muutenkin jo käynnistymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen käski minut tarpomaan isoa mäkeä ylös ja alas. Ja niin tuli lapsikin ilman mitään kemiallisia lääkkeitä:) ja ihan tulikin:)))))

Vierailija
4/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 paivaa oli yli lasketun ajan ja menin kuntosalille tekemaan puolentoista tunnin saliohjelman vapailla painoilla. Kaksi tuntia treenin jalkeen synnytys kaynnistyi, soitin katilon kotiin ja viides lapseni syntyi kotona 6 tuntia treenin jalkeen. Olin odotuksen ajan kaynyt salilla 3 kertaa viikossa.

Vierailija
5/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin minäkin. itse kävelin rappusia ees taas...mitään muuta en saanut kuin kipeät pohkeet.

Salilla poljin lähinnä fillaria (kärsin huimauksesta) ja se jalkojen nostelu ns.mahaa vasten sai aikaan tosi hyviä supistuksia jotka kesti pitkään. tosin ei nyt tarkotus ole hulluna polkea vaan ihan rauhallinenkin polkeminen auttaa siihen :)

Vierailija
6/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lenkkeily eikä mikään. Ainoastaan vyöhyketerapia oli ainut joka sai aikaan supistuksia. Pari kertaa piti käydä ja viimeisen kerran jälkeen synnytys sitten käynnistyi, viikkoa ennen la:ta. Näin kahdessa viimeisimmässä raskaudessa.Ja minulla oli halu saada synnytys käynnistymään lasten ison koon vuoksi ja kolmas synnytys oli käynnistetty ja se oli jotenkin niin luonnonvastainen että halusin kokeilla jotain jolla synnytys käynnistyisi aikanaan mutta luonnollisesti. Valitettavasti aiemmissa en tuota tajunnut kokeilla.

Vierailija
7/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksella on gynellä käynti. Olen käynyt kontrolleissa siellä rv. 41 tienoilla. Lääkäri on joka kerta tehnyt sisätutkimuksen ja "irroitellut kalvoja". Ja joka kerta on lähtenyt syntymään vuorokauden sisällä.

Ap, nauti viimeisistä päivistä. Nyt vauva on hiljaa ja saat vain olla itseksesi. Sitten sitä härdelliä riittääkin... Ja myöhemmin syntyneet vauvat on joka tavalla kypsempiä. Ainakin lääkärit ovat sanoneet mulle, että esim. koliikkia on vähemmän, mitä pidemmälle menee.Ehtii elimistö ja maha kehittyä loppuun asti.

Vierailija
8/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunominen, seksi eikä siivous. Syntyi kun syntyi 39+6. Kakkosen kohdalla luovutin jo ajatuksenkin, tohistiin ihan normipäivää, ja päätti syntyä 37+3

Vierailija
9/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiäkin on pakolla harrastettu joka ilta ja ei mitään. Ja mulla on juuri se yliaikaisena käynnistetty vauva koliikkivauva, 38 ja 39 viikolla syntyneet ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi