Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde päättymässä seksin takia

Vierailija
29.05.2011 |

Meidän avioliitto taitaa kyllä vedellä viimeisiään. Ongelmia on paljon, mutta nyt seksi on noussut päärooliin.

Meillä ei ole minkäänlaista yhteyttä miehen kanssa. Hoidamme lapset, viemme harjoituksiin jne. Emme puhu toisillemme, vaan istumme kumpikin oman koneemme äärellä ja tai teemme omia juttujamme. Minä ruokaa, mies lukee lehtiä tai jotain. Emme koskaan tee yhdessä mitään. Juttelen niitä näitä töistä tullessani, mutta myöhemmin selviää, että mies ei ole edes kuunnellut mitään.

Liki joka aamu mies herättää mut ja kysyy että sekstaillaanko. Joka aamu mä kieltäydyn. Olen sanonut miehelle, että mulle riittää, mä en oo mikään pumpattava barbara jota voi lykkiä johonkin reikään kun sattuu huvittamaan. Seksiä suostun harrastamaan sitten kun minäkin saan jotain, hän kuuntelee minua tai saan edes joskus hellyyttä muutenkin kuin että mun pitää avata jalkani ja mies ähisee siellä välissä pari minuuttia.

Tässä meidän noidankehä onkin. Mies ei oikeasti tajua, että olen tosissani ja että pillua ei tipu ennen kuin meno muuttuu. Mä olen aina joustanut ja antanut aina välillä sääslipillua, mutta itse en ole saanut mitään. Nyt päätin että sekin on loppu. Mies on vihainen, ei tajua ja sähisee vain että seksi kuuluu avioliittoon. Entäs mun tarpeet?

Elääkö kukaan muu tällaisessa avioliitossa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt samassra tilanteessa, mutta aiemmassa suhteessa oli samankaltaisia ongelmia, syntyi noidankehä siitä, että mies halusi seksiä useammin ja kun minä en halunnut kun kerran viikossa, niin hän ei enää halunnut koskeakaan minuun, ei pussaillut, en saanut hellyyttä ollenkaan. Ei sitä seksiä vaan tee mieli jos ei suhde ole muutenkaan kunnossa, ainakaan mä en. Seksi kuuluu minunkin mielestäni parisuhteeseen, mutta luonnollisesti on aikoja, jolloin menee huonosti eikä seksiä tee mieli, tai sitten molemmat ovat väsyneitä vauva-ajasta tai töistä, eikä vaan jaksa kun on niin väsynyt.

Usein pariskunta alkaa syyttelemään toistaan ja vaatimaan omia oikeuksiaan, mutta se ei johda mihinkään muuhun kuin eroon. Koittakaa keskustella avoimesti miltä tuntuu, mikä mättää, ilman toisen syyttelyä.

Vierailija
2/2 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia on meillä muitakin, tämä niistä yksi. Hellyys kaikonnut jo vuosia sitten, seksi on pelkkää seksiä, ei mitään kipinää tai kiihkeyttä, ei semmosesta jaksa innostua. En haluaisi elää tällä tapaa loppuelämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän