Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko riskin vai jälkiehkäisyn?

Vierailija
29.05.2011 |

Kortsu hajosi, rojut siis rännissä. Vauva on 9kk ja imetän, kuukautiset eivät ole vielä alkaneet.

----

Alkaako menkat, jos hakee jälkiehkäisyn?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poika 10 kk. ja en todellakaan haluis vauvaa enää!! siksi on kierukka, tosin mulla on 4 lasta.

Vierailija
2/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkoja on odoteltu, että saisin sen kierukan...

apteekkiin huomenna.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkoja on odoteltu, että saisin sen kierukan... apteekkiin huomenna. ap

suosittelen, jos lapsluku täynnä!

mulla alkanut menkat aina 1 kk synnytyksestä,että "kateeksi" käy,että sulla pysynyt menkat noinkin kauan poissa.

en kyllä suosittele luottamaan imetyksen tuomaan ehkäisyyn..

Vierailija
4/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillinen juttu. Vauvakin on vielä tosi usein rinnalla, eikä suostu pullolle oikein ollenkaan ja pitäis ilmeisesti pyrkiä olemaan imettämättä useampaan tuntiin.

Höh sentään, eipä ole koskaan levollinen olo, mitä lapsentekoon tulee. Ensin jännittää, ettei tule raskaaksi. Sitten jännittää, tuleeko raskaaksi. Sitten taas pelkää, ettei vaan tule enää raskaaksi!

Mulla on kolme alle kouluikäistä ja ihan voin myöntää, että yhtään enempää hässäkkää en pysty enää käsittelemään.

ap

Vierailija
5/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis silloin kun niiden pitäisikin tulla eikä siis välittömästi pillerin jälkeen, jos jälkiehkäisy toimii. Itse panikoin juuri viime kuussa, hain jälkiehkäisyn heti seuraavana aamupäivänä ja menkat tuli normaalisti, vaikkakaan ei niin runsaina kuin ennen...