Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyvin kestät ihmisiä, joilla on hidas sytytys, jotka ei heti tajua asioita?

Vierailija
28.05.2011 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan aikaa, kerron asiani sopivissa annoksissa ja annan miettiä välillä. Kysyn mitä mieltä he ovat jostain asiasta ja sitten muokkaan omaa juttuani sen mukaan...

Vierailija
2/17 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvin kun olen itsekin sellainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn tosi helposti juuri hidasälyisyydestä.

Vierailija
4/17 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn ja puhisen mielessäni.

Joo, kasvun paikka.

Vierailija
5/17 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuissa on niin paljon pikkulasten vanhempia että jos joku jää tuijottamaan suu auki tai ei heti muista jotain perusjuttua niin ajattelen vain että ovatkohan lapset taas valvottaneet.

Tämä hidassytytteisyys tuntuu olevan elämänvaihe ja olevan ennustettavissa silmäpussien syvyydestä ;)

Vierailija
6/17 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ymmärrys toimii keskivertoa paremmin, mutta jos mulle selitetään suullisesti joku käytännön asia, en jaksa keskittyä. Ehkä mulla on jokin tarkkaavaisuushäiriö tai sitten vain menen jotenkin lukkoon, etenkin kun tiedän että sellainen hermostuttaa monia. En siis 'tajua heti'.

Vierailija
7/17 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo oppinut elämään mieheni kanssa.

Otan sen siltä kantilta, että basistit nyt vain ovat sellaisia ;-)

Vierailija
8/17 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysviiveisen pojan äitinä on kärsivällisyys koetuksella joka päivä. Saman asian saa selittää kolmella eri tavalla, ennenkuin menee perille... Osaksi sen takia, ettei poika jaksa keskittyä kuulemaansa ja osaksi sen takia, ettei vaan ymmärrä. Pitkää pinnaa kasvatellessa...

Vierailija
9/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa lukea rivien välistä enkä ymmärrä vihjeitä. Minulle pitää sanoa suoraan ja selkeästi, mitä tahtoo tai ma ei ummarra. Toisaalta hermostun herkästi, jos joudun itse toistamaan samat neuvot monta kertaa.

Vierailija
10/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnani palaa enemmän kierojen, ilkeiden ja manipuloivien valehtelijoiden kanssa!

Vierailija
11/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisia. Tämä ihmistyyppi jota siedän huonommin, on sellainen että oikeasti ei ole mitään hajua monestakaan asiasta, mutta silti luullaan tietävänsä, kun on yhdestä lähteestä omaksunut yhden lauseen aiheesta X. Sitten selitetään sitä omaa uskoa loputtomasti eikä pystytä siitä kuitenkaan keskustelemaan, koska ei ole mitään mistä keskustella. Enintään nauretaan kun tajutaan miten yksinkertainen vastapuoli selvästikin on, kun ei ole tajunnut asiaa niin kuin itse. Ja tässäkään vaiheessa en välttämättä itse tajua mistä on kyse.

Vierailija
12/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein asiasta muutama viikko sitten avauksenkin ja sain haukut. Mutta kun niitä hitaita ei vaan jaksa.

Vierailija
13/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos havaitsen että joku yrittää vedättää tai loukata puolustuskyvytöntä ihmistä, puutun asiaan.

Miksi ihmeessä hermostuisin hitaammalle ihmiselle? On monia sairauksia jotka aiheuttavat hitaan ajattelun. En myöskään hermostu jos edelläni liikkuu hitaasti liikuntavammainen!

Vierailija
14/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan mitä ajattelet kun ensin aion nousta puolustamaan niitä joilla on ollut hidas synnytys :) Taidan mennä nukkumaan!

Vierailija
15/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen kanssa tekemisissä päivittäin. Tuntuu, että elämä olisi helpompaa ilman tätä ihmistä, koska meillä on täydellinen kommunikaatiokatkos, kumpikaan ei ymmärrä toista.

Vierailija
16/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jommassa kummassa iltapäivälehdessä vastikään oli juttua tähtösestä, joka synnytti pojan 40 minuutissa...

Vierailija
17/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen ja tajuan asiat nopeammin, kuin kukaan, jonka ole tavannut. Näin on aina ollut. Mä olen siis todella tottunut siihen, että ihmiset on hitaita. Mulla on aikaa ja kärsivällisyyttä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi