Kehtaisitko mennä leggarit jalassa baariin?
Kommentit (10)
Mun mielestä on ihan järkkyuä kun jotkut käyttää legginsejä HOUSUINA ! Ja lisäksi sellaiset puolipohkeeseen ulottuvat legginsit on aika kamalia. Järkytyin kyllä kun näin nelosella neljissä häissä kolmella morsiusneidolla sellaiset juuri, ne ei sitten pue kyllä oikeen ketään ja mitä kummaa onkaan joku ajatellut kun on MORSIUSNEIDOLLE sellaiset laittanut ?!?
No vähän sivusi aihetta, mutta siis ihan riippuu siitä että miten ne yhdistät ! :) Ainakin peppu pitää peittää varsinkin jos on kovin ohuet legginsit, tätä ei nimittäin kaikki ole tajunneet..
laittaisin semmoset 'kiiltävät' jotka saa jalat näyttää lakritsipatukoilta, ja pitkän topin tiukahkon kanssa. en muuten
kotona ei muualla. Eilen olin kuitenkin baarissa ja pakko sanoa että oikeasti toivoin että osa porukasta olis vetäny ne kalsarit jalkaan. Näin 5 naista/tyttöä joilla oli päällä vain sellanen toppi/minihame systeemi eikä muuta.
Esimerkiksi jotkut näistä:
http://www.fashionchronicles.com/wp-content/uploads/2010/01/jeggingsjpg…
laittaisin semmoset 'kiiltävät' jotka saa jalat näyttää lakritsipatukoilta, ja pitkän topin tiukahkon kanssa. en muuten
Mä luulin, et tästä haaveilee vaan 12-vuotiaat tytöt, jotka kuvittelee, et päivä Bratzina olis kivaa. :DDD
olen ollut kolme kertaa baarissa vuoden sisään ja kaikilla kerroilla jalassa leggarit.