Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele minulle asu Bon Jovin -keikalle!! =D

Vierailija
28.05.2011 |

Nainen, ikää kolkyt, normaalivartaloinen - toki kolme lasta maailmaan saattanut niin ei niin timmi ;) Pituutta 163 ja painoa 59kg, vaatekoko alakroppa M, yläkroppa S.

Asun pitäis olla suht muodikas, mutta mukava ja rento, että jaksaa heilua mukana. Suosittele myös kenkiä mitkä ois hyvät.

Ja kuvia saa linkittää =)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, style kokonaisuus!! Noi kengät ei oo ehkä paras mahdollinen valinta tuohon menoon, mutta muuten voisin todellaki ajatella pukeutuvani noin!

Kiitos vinkistä, laitan tuon itelleni kirjanmerkkeihin ylös, kiits!!!

ap

Vierailija
2/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli farkut, Bon Jovin keikkapaita, kivat kengät ja kelistä riippuen nahkatakki, ohut neule tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuollaista ihanaa nahkatakkia ja kengätkin on hieman erilaiset, mutta muuten olin aikonut mennä tuossa tyylissä.

Nähdään ap siellä! ;)

Vierailija
4/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso esim. tämän videon kohdasta 2:11 mallia:

muutenkin hyviä ideoita video täynnä! :D

Vierailija
5/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sattuu olemaan esiintymässä olevan bändin paita. Tosibonjovifanilla on tietty joku kasaripaita. Harmikseni mulla ei oo niitä jäljellä, eikä ne myöskään ole ladyfit-mallisia.

"Keikkapaita nyt on vähän nolo aikuisella naisella :D"

Vierailija
6/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt kuuminta muotia, varsinkin wt-piireissä!

Vierailija
7/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso esim. tämän videon kohdasta 2:11 mallia:

leopard leotardissa:

http://media.photobucket.com/image/recent/CanadianStarz/Starz%2520Jokes…

Vierailija
8/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aurinko aiemmin päivällä paistaisikin. Illemmalla tulee kuitenkin kylmä, varsinkin kun tuntitolkulla on siellä ulkona.

Vierailija
9/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehhä tuon leotardin ve´rran, mutta kuitenkin?

Vierailija
10/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sään mukaan sitten takki.

ei ehhä tuon leotardin ve´rran, mutta kuitenkin?

Vierailija
11/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut, t-paita, hupparit ja jalassa hyvin istuvat tennarit - jotain tuollaista taisi itselläni viime keikalla olla

Vierailija
12/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa ihan samanlaiset vaatteet kuin yleensäkin, jonkun mekon varmaan.

Mutta olisikohan sittenkin hauskaa pukeutua vähän kasaristi?

Vierailija
13/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku on eka iso keikka mille meen ja tuun täältä landelta ;D

Ihania piristysruiskeita myös ketjussa mukana =DD Tätä lisää tai sit ihan asiaaki, hih.

ap

Vierailija
14/28 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri tavalla kuin teatteriin, töihin tai vaikkapa lenkkipolulle. Tilanteenmukaisesti siis :) Sää kannattaa ottaa huomioon, koska Stadikalla tulee taatusti kylmä, vaikka päivä olisi kuinka helteinen.

Ajattelin laittaa ihan samanlaiset vaatteet kuin yleensäkin, jonkun mekon varmaan.

Mutta olisikohan sittenkin hauskaa pukeutua vähän kasaristi?

Vierailija
15/28 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuota painoa hiukan enemmän kuin ap:lla. 75kg ja muutama sentti pituutta enemmän, eli olen lievästi ylipainoinen.

Mulla on keikkapaita edelliseltä Suomen keikalta, mutta se ei ole Lady Fit, koska ne oli loppuneet siinä vaiheessa kun paitaa ostin.

Mitäs sen kanssa kehtais laittaa? Farkkua & Farkkutakkia kenties?

Vierailija
16/28 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kannattais myydä BJ keikkaliput? Ei päästäkään lähteen keikalle ja lipuista pitäis päästä eroon. Huutiksessa näytti joku muu myyneen tuloksetta.

Vierailija
17/28 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ollaan tulossa. Farkut ja paita ja lyhyt jakku, ja vielä lämmintä neuletta laukkuun.

Olen niin kylmäverinen (istumapaikalla), että taidan ottaa vielä pikku huovankin mukaan.

Farkut ja farkkutakki -yhdistelmä ei ehkä ole kovin in juttu.

Vierailija
18/28 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivalla hinnalla käy kaupaksi. Ehkä sillä "Jollain muulla" on ollut liput huonolta paikalta kovalla hinnalla.

Missä kannattais myydä BJ keikkaliput? Ei päästäkään lähteen keikalle ja lipuista pitäis päästä eroon. Huutiksessa näytti joku muu myyneen tuloksetta.

Vierailija
19/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan laita legginsejä ja hametta, on pahin "muoti-ilmiö" tänä kesänä. Lämmintä kannattaa laittaa ja huopa kätevä istumakatsomossa. Itsekin olen keikalle menossa ja päälle laitan rennon tyylikästä. Ihanaa perjantai-iltaa kaikille mukana olijoille.

Vierailija
20/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan aurinkoa, ettei ole ainakaan tän päivän kaltainen keli. Mä aion tulla farkuissa ja parjatussa keikkapaidassa, vaikka aikuinen olenkin ;)

Älä ainakaan laita legginsejä ja hametta, on pahin "muoti-ilmiö" tänä kesänä. Lämmintä kannattaa laittaa ja huopa kätevä istumakatsomossa. Itsekin olen keikalle menossa ja päälle laitan rennon tyylikästä. Ihanaa perjantai-iltaa kaikille mukana olijoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän