Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhin poika seurustelee

Vierailija
28.05.2011 |

jonkun yh tytön kanssa. Jos nyt oikeesti aattelen, että mun pitäs ottaa vaikka se lapsi hoitoon. Niin en ole asiasta yhtään innostunut. (en tiedä yhtään minkä ikänen lapsi, en ees sukupuolta. Sen tiedän, että turvaistuimessa istuu)

Tuleekohan musta ihan karsee anoppi.. :D Varmaankin..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laittaa poikasi onnellisuus omasi edelle. Ja miksi sinun pitäisi hoitaa tuota lasta? Eiköhän hänellä ole ihan oikeatkin isovanhemmat.

Vierailija
2/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitanut paljon minun lapsia edellisestä liitostani. Siis tätä vanhinta poikaakin, kun oli pikkupoika. Oli usein yökylillä mummolassa. (joka ei siis ollu fyysisesti oikea mummola)

Olen miesvaltaisella alalla töissä ja kaveripiirini koostuu täysin miehistä. Mulla ei ole yhtään naispuolista hyvää kaveria. Ja en oikeesti jaksa ees aatella, että pitäis alkaa kaveerata pojan tyttöystävän kanssa. En oikeesti usko, että musta saa "hyvää ystävää" yhenkään pojan tyttöystävän tai vaimon kanssa.

Pitäs varmaan toivoa, et poika/pojat olis hintti/hinttejä, niin homma toimis :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi yyhoot huonompia naisia kuin ei-yyhoot?

Vierailija
4/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut lapset on- ihania. Täällä toinen "mummikokelas" :D

Vierailija
5/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mun puolestani poika seurustella ihan kenen kanssa haluaa. Olen itsekin ollut aikoinaan yh. Eli mikäs meikä on ketään halveeraa. Ja en todellakaan puutu kenenkään onneen. Vaikka olis kymmenen lapsen lestayh, niin poikani saa olla hänen kanssaan.

Mutta myönnän siis ihan suoraan, että ajatus hoitaa vierasta lasta on mulle ihan utopistinen ajatus. Anopilleni ei ole ollut ja se on hieno homma.

Mutta me ei kaikki olla samanlaisia.. Ikävä kyllä.

Vierailija
6/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin fiksu että näkee heti millainen munapää olet eikä ole edes tekemisissä kanssasi. Voi olla ette saa hoidettavaksesi edes niitä omiakaan lastenlapsia, kun tarpeeksi ilkeilet.

Onkos sun poikas kykenevä olemaan miehen mallina tälle lapselle? Ton paketin mukana kun tulee molemmat ei vaan se "yh-tyttö" teeppä se selväksi kollilles.

Ja eiköhän niillä ole ihan omatkin isovanhemmat, joita edes sinä et voi korvata.

Vierailija
7/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on omat isovanhemmat, ja jos tuo suhde ei jatku, on lapsi joutunut taas tutustumaan uusiin vieraisiin aikuisiin.

Vierailija
8/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummarran ja kiitän syvään.

Mielestäni on ok tunnustaa omat heikkoutensa. En todellakaan aio olla ilkeä kellekään. Mutta täällä nyt kerroin tuntemukseni asiasta.

Jos en osaa lähestyä vieraita lapsia, niin en osaa. Olen sitten kusipää ja kaikkee kamalaa ;)

Vanhin poika on lapsirakas ja hoitaa mielellään nuorinta velipoikaa joka on alle kouluikäinen. Eli hän varmasti tykkää kaikista lapsista :)

Vierailija
9/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummarran ja kiitän syvään.

Mutta itsehän jo sanoit että sinusta varmaan tulee karmea anoppi. Siitä tulee mieleen munapää ja ilkeä ihminen.

Vierailija
10/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen leiman saa herkästi, jos ei ota hoitoon myös niitä edellisen suhteen lapsia. Sen olen kyllä tältä palstalta lukenut ja muutenkin täällä herkästi haukutaan anopit :D

Joko ne käy liikaa kylässä tai liian vähän tai aina ne yleensä tekee jotain väärin.

Meikä ei kulje missään kylässä kenenkään luona, eli tää jo tietää sen, et metsään menee...

Vierailija
11/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen leiman saa herkästi, jos ei ota hoitoon myös niitä edellisen suhteen lapsia. Sen olen kyllä tältä palstalta lukenut ja muutenkin täällä herkästi haukutaan anopit :D

kuten sanoin, eiköhän sillä lapsella ole muumua omastakin takaa. Ei se susta vielä karmeaa tee.

Vierailija
12/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut päähäsi että sun pitäisi sitä lasta hoitaa? Eiköhän sillä lapsella ole jo isovanhemmat.

Vierailija
13/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on miespuoleinen. Ikää nyt 45 vuotta. Äitinsä on alkoholisti ja tarrannut poikaansa kiinni. Ei ole ikinä antanut pojalleen mahdollisuutta seurustella ja jos näin olisi käynyt, niin anoppina tätini olisi varmaan ollut hirviöiden hirviö. Tytär sai kyllä perustaa perheen, mutta poikaansa tarrannut kiinni.

Tällaista en voisi ikinä tehdä. Lapset on vain lainaa ja ne on päästettävä menemään, kun se aika koittaa.

ap

Vierailija
14/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin ajatukseni julki. Ehkä mun ei koskaan tartte hoitaa kenenkään lapsia, mutta siis näin äkkiseltään aateltuna.

Älkää nyt heti alkako mua pommittaa hengiltä :D

Sitä paits tässä on nyt toiveessa vielä omakin raskaus, et ehkä ajattelen ihan liikaa..

Vierailija
15/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ainakaan olisi onnistunut se että osa lapsista kelpaa hoitoon, osa ei. Onneksi mun appivanhemmat on kelpuuttanut jokaisen lapsen tasapuolisesti.

Vierailija
16/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi ei ole sun poikasi lapsi. Jos he tytön kanssa myöhemmin eroavat, luultavasti siteesi tähän yh:n lapseen katkeaa. Kun ei lapsi ole sinulle sukua. Näin kävi minun vanhemmilleni, kun veli seurusteli naisen kanssa, jolla oli lapsi. Lapsi kasvoi koko lapsuutensa (2-8 -vuotta) niin, että tunsi äitini. Hän sanoi äitiäni mummuksi, kysyttyään siihen itse luvan. Lopulta nainen löysi uuden ja halusi erota. Muutti pois, kauas, ja teki kaiken niin, että yhteydenpito ei oikein ollut sopivaa sen jälkeen kenenkään puolelta. Säälimme sitä lasta, hän oli meille läheinen. Mutta emme oikein mitään voi tehdä. Ehkä hän aikuisena muistaa meidät (äitini ainakin) ja tulee moikkaamaan.

Vierailija
17/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälimme siksi, koska hän menetti meidät tunnettuaan 6 vuotta. Meillä oli hyvä suhde siihen pikkupoikaan - ja hänen äitiinsäkin. Harmittaa, että lasta noin heitellään. Ensin viedään vieraaseen sukuun ja kun on tottunut, viedään pois.

Vierailija
18/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ainakaan olisi onnistunut se että osa lapsista kelpaa hoitoon, osa ei. Onneksi mun appivanhemmat on kelpuuttanut jokaisen lapsen tasapuolisesti.

Vai onko se varattu vain appivanhempien velvollisuudeksi?