Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moi :) Mitä sulle kuuluu tänään?

Vierailija
28.05.2011 |

Mä olen viettänyt päiväni hoitamalla omien lasten lisäksi kummipoikaa. On nyt päiväunilla parvekkeella. Esikoiseni lähti ulos kaverinsa kanssa ja pienempi leikkii barbeilla omassa huoneessaan.

On ollut meteliä ja sotkua, sain just siivottua, laitoin kahvinkeittimen päälle ja ajattelin tulla tänne pienelle tauolle nyt kun on vihdoin hiljaista.

Ihanaa olla lasten kanssa, mutta ihanaa kun on rauhallista :)

Päätä on särkenyt pienesti koko päivän, olisiko ukkosta ilmassa. Äsken ainakin jo satoi vähän. Nyt kyllä näyttää taas tyyneltä ja aurinko paistaa aina välillä.

Kummipojan pitäisi lähteä kotiinsa joskus kuuden maissa illalla. Katsoin just telkku.comista että seitsemän aikaan alkaa elokuva "Palveluksessanne, Miss Daisy" ja vaikutti ihan hyvältä ainakin kuvauksen ja näkemäni mainoksen perusteella, taidan silloin rojahtaa telkkarin eteen viettämään taas omaa aikaa :) ...Mikäli lapset ovat siinä vaiheessa "siivosti".

Mieheni tulee töistä vasta joskus yhdeksän aikaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhallisesti, jos pystyt, ja onnea :)

ap

Vierailija
2/3 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsinyt itselle kaupoista juhlavaatteita, mutta en löytänyt kuin yhden ruman tunikan, joka oli pakko ottaa kun ei ole muutakaan. Muuten kuuluu hyvää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys,

Minulle kuuluu oikein hyvää. Käytiin ostamassa matkarattaat pojalle ja haettiin samalla kesäkukat Bauhausista. Oransseja orvokkejakin löysin!

Nyt ruokaa ja juomaa. Perheen kesken vietämme laatuaikaa ja siirrämme pinnasängyn pohjaa alaspäin.

Ei valittamista. Elämä on hyvää.