Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehistä tulee itsekkäitä paskoja lapsen syntymän jälkeen?

Vierailija
27.05.2011 |

Ok. Kotona ollessa teen enemmän kotihommia, mutta nyt työtlämään palattuani edelleen joudun tekemään kaiken ja edes uhkailut ei auta miehelle. Ja oli ennalta sovittu että hänkin tekee puolet hommista kun palaan työelämään. Ne kotihommat nyt kuulemma kuuluu minulle. Ja tämä on parin tuttavan kanssa todettu heilläkin tapahtuneen.

Tuleeko vaimosta tylsä kotitalouskone lasten myötä? Rakkauden tunteet tämä tappaa eikä muuta.

Nimim. kaduttaa miesvalinta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin itsekin vastauksen... Eikä omaan napaan tuijottelu esiinny vain edellä mainituissa vaan muutenkin :(.

t.kohtalotoveri

Vierailija
2/4 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käske sen laittaa itse omat sapuskansa. Panttaa myös pilluasi. Eiköhän rupea kotihommat maistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käske sen laittaa itse omat sapuskansa. Panttaa myös pilluasi. Eiköhän rupea kotihommat maistumaan.

Ja seksiä meillä ei ole niin pitkään kun mies alkaa toimimaan.

Vierailija
4/4 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat nyt periksi, niin saat tulevaisuudessa todellakin tehdä kaiken. Mä aina ilmoitan miehelle et huomenna siivotaan ja se tietää tasan tarkkaan mitä tehdä. Jos joutuisin yksin hoitamaan penskat, talon ja pihan, niin takuulla olisin ihan puhki...niin, ja töissäkin pitää käydä. Aikoinaan käytiin vääntöä kotihommista ihan kunnolla. Aina mun vapaapäivänä siivottiin. sit vittuunnuin ja nostin helvetillisen äläkän. Siitä lähtien on kimpassa hoidettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi