Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua te ihmissuhdeasiantuntijat

Vierailija
27.05.2011 |

Mies on pitänyt mykkäkoulua jo pitempään. Huomenna olisi sukujuhlat, joihin tulossa myös miehen sisko, joka ei ole puhunut minulle vuosiin. Onko pakko mennä juhliin? Jos en mene, mies suuttuu ja nousee hirveä häly. Jos menen, tulee vain paha mieli itselle. Vieläkin vuosien takaa muistuu mieleen yhdet minulle tärkeät juhlat, jotka mies pilasi mykkäkoululla. Silloin ajattelin perua menon, mutta menin kuitekin koska ajattelin mitä muut ajattelevat. Surun tunne tulee aina mieleen kun katson juhlista valokuvia.

Menenkö siis vai en? Ja jos en mene, miten kestän miehen vihaisuuden?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehesi tunteiden kanssa. Valitse toinen!

Vierailija
2/5 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäkypsiä, näytät heille, miten oikeat aikuiset toimivat. Olet iloinen, reipas oma itsesi ja vähät välität tuollaisesta umpityperästä käytöksestä!

Jatkossa ehkä kannattaa miehen kanssa keskustella, mistä tuollainen käytös johtuu. Vaikuttaa aika tavalla kotoa opitulta - älä sinä siirrä sitä omassa perheessäsi eteenpäin! Muuten omat lapsesi oppivat saman. (Sitäpaitsi lähteminen on hienovarainen keino näyttää miehellesi, ettei mykkäkoulun pitäminen ole missään mielessä järkevää eikä kannattavaa. Hallita hän sillä sinua tahtoo - älä ole hallittavissa mykkäkoululla!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis mä en ainakaan sun tilanteessa menisi.

Vierailija
4/5 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on tuollainen mies joka pitaa mykkakoulua?? Tee huomenna jotain tosi kivaa mita olet aina halunnut tehda mutta ei ole ollut aikaa/mahdollisuutta. HUOMENNA ON!

Vierailija
5/5 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vastaus kyllä-menet,ja et ole moinaskaan miehen siskosta,sinä et ole hänen MIELENTERV.ONGELMIEN syy.Terve ihminen ei käyttäydy noin!

Miksiköhän se ei puhu sulle?Onko appi myös jurrikka??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme