Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon ootte viikkokirppiksillä saaneet parhaiten ja huonointen, siis tuottoa? mikä menee kaupaksi?

Vierailija
27.05.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli viime syksynä alle 1v lapsen vaatteita myynnissä ja sain n. 100€. Vaatteet olin itse ostanut kirpparilta ja merkit ihan h&m-tyyppisiä, eli ei mitään merkkivaatteita, paljon oli vanhojen äitiyspakkausten vaatteita. Pidin hinnat halpoina (20cent-1€/kpl) ja niitä meni paljon!

Joukossa oli pari kalliimpaa tuotetta (esim. ergo-rintareppu) ja ne eivät tehneet kauppaansa. Kun niistä en halunnut ihan ilmaiseksi luopua, vaan katsoin millä hinnalla vastaavia huudetaan esim. huuto-netissä. Pitänee itsekin laittaa ne kalliimmat tavarat sinne.

Vierailija
2/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:lta pvltä. Tuosta on jo vähennetty 35€ pöytävuokra.

Myin paljon laadukkaita merkki sisustus tavaroita ja astioita. Uudenveroisia. Muutama pienehkö huonekalu ja paljon poikalapsen hyväkuntoisia vaatteita ja leluja.

Rahan tein nimenomaan leluilla ja sisustustavaroilla. Vaatteista saa todella vähän. Olin myös yllättynyt, että todella hyväkuntoiset kirjat ja dvd:t ja cd:t ei tuota rahallisesti, eivätkä tahdo mennä kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki krääsä mitä ei olisi ikina uskonut menevän, niin menee heti. Kaikki omasta mielestä rumat maljakot ym.tavarat. :)

Ja lelut. Yllättävän hyvin meni kengätkin.

Vierailija
4/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kun oli vähennetty tuotosta 30 euron vuokra). Sillon mulla oli hyviä ulkohaalareita ja takkeja, aikuisten kenkiä, jotain uusia sota-dvd-elokuvia (vhs:iä ei varmaan kannattais edes yrittää myydä), muutamia isoja aikuisten kirjoja, uudehkoja cd-levyjä. Vähän kulahtaneet vaatteet ei menneet millään kaupaksi vaikka hinta oli enintään euron kappale.

Periaatteena hinnoittelussa mulla on, etten pyydä enempää kuin mitä ite maksaisin. Pitää muistaa että kirppisostokset on usein heräteostoksia, jolloin hinnan pitää olla halpa vaikka tavara olisi itselle ollut aikanaan kallis hankinta tai sillä olisi tunnearvoa.

Yksi hyvä myyntiartikkeli on käsityölangat. Ne menee melkein aina heti pöydältä, kun hinta on halpa.

Vierailija
5/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytä vuokran jälkeen käteen.

Lasten kirppiksellä myin vaatteita ja leluja. Ja Joskus myös huonosti mennyt että jäi vain 20e vuokran jälkeen.

Vierailija
6/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmikuu viikossa 750 ja jatkoin, myynti hieman hidastui, mutta yhteensä kolmessa viikossa 1400 euroa.

Lähes kaikki menee jos hinta kohdallaan. Minulla kolmen lapsen pieneksi jäänyttä vaatetta.

Vierailija
7/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla lähes uudenveroista merkkivaatetta vai miten onnistu noin hyvin? Itse en oikeastaan osta kirppiksiltä muuta kuin edullisia, vähänkäytettyjä merkkivaatteita.

Vierailija
8/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoiset, "merkki"lelut menee tosi hyvin, jos hinta kohdillaan. Mulla meni kaiki briot, fisher pricet, legot jne. huonekalut, jos ne on hyväkuntoisia ja "sikahalvalla". marimekko kankaat ja verhot jos ovat halpoja, samoin halpa arabia, iittala jne.

hyväkuntoiset ja tosi halvat lasten vaatteet sekä tarvikkeet jne. menee. Myös merkkivaatteet, mutta just hinta on a ja o, ja tietty kunto, puhtaus jne.

Vierailija
9/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyn parhaat ulkovaatteet ja merkkivaatteet huutiksessa. Kirppikselle vien ne jossa edes vähän nukkaa tai muuta "vikaa" ja kaikki "merkittömät"(mm. ruotsalaisketjut, next).

Vaatteita on paljon, hinnoittelen ne niin että H&M 1-2, jotkut mekot 3-4. Sitten cupcaken, nextin vastaavista 3-4, mekoista olen saanut jopa 10 euroa.

Kun vaatetta on apljon on se pääosin hyväkuntoista joten sillä se varmaan liikkuukin.

Vierailija
10/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppääntyneet neuleet ei ymmärrettävästi kelpaa eikä nuhjuiset, pölyiset lelut. Hyvätkään vaatteet ei mene, jos niissä on tahroja. Joskus olen havainnut vasta kirppiksen loisteputkivalossa, että jotkut vaatteet onkin liian kulahtaneita myytäviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme