Aikuisen yökasteluako??
Tämä on niin käsittämättömän outoa. Olen viimeisen kuukaude aikana nähnyt kolme kertaa unta, että olen vessassa ja unissani päästänyt tulemaan... Saman tien, kun housut ovat kastuneet olen havahtunut hereille, mutta sänky on ollut jo märkä. En ole lapsenakaan ollut vuoteenkastelija ja nyt jo jännittää seuraava yö. Varsinkin, kun poikakaveri olisi jäämässä yöksi. Ihan hirveetä, jos nyt käy näin. Onko kohtalotovereita? Meneekö tämä itsestään ohi??
Kommentit (6)
kerran noin, ihan sairaan noloa kun poikaystävä nukkui vieressä. Mutta onneksi jäi tuohon yhteen kertaan, pelkäsin kyllä pitkään sen jälkeen..
Tämä on niin käsittämättömän outoa. Olen viimeisen kuukaude aikana nähnyt kolme kertaa unta, että olen vessassa ja unissani päästänyt tulemaan... Saman tien, kun housut ovat kastuneet olen havahtunut hereille, mutta sänky on ollut jo märkä. En ole lapsenakaan ollut vuoteenkastelija ja nyt jo jännittää seuraava yö. Varsinkin, kun poikakaveri olisi jäämässä yöksi. Ihan hirveetä, jos nyt käy näin. Onko kohtalotovereita? Meneekö tämä itsestään ohi??
Olemme olleet yhdessä vasta neljä kuukautta. Enkä oikein tiedä, että pitäisikö minun varoittaa häntä, että tälläistä saattaa sattua. En vain millään meinaa kehdata ottaa asiaa puheeksi, mutta asia painaa kauheasti. En mielestäni juo enempää kuin ennen. ja vaikka ennen olen juonutkin, niin aina olen herännyt vessalle. Hirveää. Unissa minulla kyllä on kauhea hätä ja helpotus on suuri, kun pissapaikka löytyy, mutta herätessä sitäkin kauheampaa. Voiko olla jokin sairaus?? AP
Suosittelisin sinua ottamaan yhteyttä lääkäriin. En nyt ala pelottelemaan, mutta ei ole normaalia tuommoinen. Tottakai todennäköisesti on jotain ADH:n erityksen häiriöjuttuja, mutta silti...
virtsatieinfektio mahdollinen tai muu tulehdus?
entäs kohdunlaskeuma?
suosittlen akupuntiota jos ei tulehdusta tms.
ehkä sä oot alkanut juoda enemmän vettä tms ja rakko ei jaksa koko yötä?