Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkähänlaisen viikonlopun sitä viettäisi?

Vierailija
27.05.2011 |

Mies ja teini lähtivät Mestareiden liigan finaalia katsomaan Wembleylle ja palaavat vasta maanantaina, olen kotona kahden muun lapsen kanssa. Jos pidettäisiin sellainen liikuntaviikonloppu: huomenna uimahalliin ja sunnuntaina sitten patikkaretki eväineen luontopolulle. Miltä kuulostaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi unelma päästä:)

Vierailija
2/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo olisi painajainen.

Mä kävisin shoppailemassa (ja/tai lasten iästä riippuen vaikka lastenleffassa) ja muuten oltais ku ellun kanat ja syötäis pitsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen kanssa ollaan kahdestaan kotona ensimmäistä kertaa miljoonaan vuoteen.

Vähän hölmö olo itsellänikin, että mitähän sitä nyt tekis ja mitä kuuluisi tehdä..=)

Vierailija
4/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen kanssa ollaan kahdestaan kotona ensimmäistä kertaa miljoonaan vuoteen. Vähän hölmö olo itsellänikin, että mitähän sitä nyt tekis ja mitä kuuluisi tehdä..=)

tehdään pitsaa, katotaan elokuvaa, juodaan vähän punkkua ja sekstaillaan.

Vierailija
5/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin shoppailemassa (ja/tai lasten iästä riippuen vaikka lastenleffassa) ja muuten oltais ku ellun kanat ja syötäis pitsaa.

Toinen on vielä 10-v poika, sitä ei vois vähempää kiinnostaa vaatteiden valkkaaminen tai vastaavat. Pitsan syömistä en osaa viikonlopun viettotapana ajatella. t. ap

Vierailija
6/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi unelma päästä:)

1100 euroa. Lennot, majoitus ja liput. Liput ei ollut ihan halvimmasta päästä vaan joku hospitality-paketti. Ne maksoivat enemmän kuin majoitus ja lennot yhteensä. t. ap

Vierailija
7/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuohon kuuluu nuo kaikki. Monet maksavat lipuistakin enempi:)

Vierailija
8/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla on aktiivisempi elämäntapa. Minusta on ihanaa ottaa oikein rennosti, vaikka pelailla lasten kanssa lautapelejä, tehdä yhdessä se pitsa, notkua yövaatteissa puoli päivää jne.

[

i]

Toinen on vielä 10-v poika, sitä ei vois vähempää kiinnostaa vaatteiden valkkaaminen tai vastaavat. Pitsan syömistä en osaa viikonlopun viettotapana ajatella. t. ap

Vierailija
9/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuohon kuuluu nuo kaikki. Monet maksavat lipuistakin enempi:)

meno-paluu, tosin ovat aika epämiellyttävään vrk-aikaan mutta kaikkea nyt ei vaan voi saada.

Vierailija
10/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikuinen ja teini, jollain matkustusajoilla.

Vierailija
11/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottaisin itselleni vapaaviikonlopun. menisin vaikka Riikaan:)