Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihat vauvat on rumia

Vierailija
27.05.2011 |

Kaverin poikavauva on pitkä ja laiha tikku. Verisuonet vaan kuullottaa hailakan ihon läpi. Tuntui hassulta pitää sylissä kun ei yhtään lapsenpyöreyttä. Näyttikin jotenkin vanhemmalta.

Pulleat vauvat on ihanampia!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sopusuhtaisuus aina parasta. Ei sellainen kuupää kaksareineen ja jalkamakkaroineen mikään kaunis ole, jos ei kauhean laihakaan. Sopusuhtainen on suloisin...

Vierailija
2/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka vauvani oli suoranainen rääpäle. Jälkeenpäin kuvista katsoen kamalan laiha. Mut silon kun syntyi näin hänet vain kauniina....

Toinen lapsi oli pullerompi, mutta kasvoista kaunis...

Mitä vläiä sillä on, eikö jokainen vauva saa omata tietuyn kauneuden arvon jo omana itsenään:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihat vauvat on ällöjä, ihan niinkuin lihavat aikuisetkin.

Vierailija
4/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen pullukka. Molemmat maailman ihanimpia vauvoja, mutta pullukka taisi söpöyskisassa viedä voiton palloposkineen. :)

Vierailija
5/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimatta koosta?

Vierailija
6/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivemmilta. Sitten sellaiset pienipäiset ja luisevat vauvat taas on jotenkin kummajaisia.

No, minkäs teet, olipa millaisia tahansa.

Vierailija
7/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellanen linnunpoikasen näköinen raasu. Mutta rakas kuin mikä!

Vierailija
8/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tälläkin asialla voidaan kilpailla!

saanen kertoa,että minun vauvani ovat kaikki olleet hoikkia ja etenkin nuorimmainen pahan allergian vuoksi,että näin.

mistäs saatas väriä lisää paperiisi?

ei vaan käy tämä provosta hyvin.

Vierailija
9/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että pyöreä vauva on suloinen, jos se on poika. Meillä pyöreä esikoistyttö(kuitenkin ihan käyrillä eli alle +2) herätti kovasti kommentteja, joista pahastuin, kun taas nuorempi sintti (-1,3) on "siro ja nätti". Molemmat saman mittaisia, kuopus ehkä hiukan pidempi, ja mutta esikoista sanottiin aina isoksi ja raamikkaaksi

. Tuntui vähän kurjalta äiskästä:(

Vierailija
10/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että lihavat aikuiset ovat ällöjä?Taidat olla joku 14 vuotias teini joka on olevinaan joku.

Oletko ajatellut että kaikki LIHAVAT aikuiset eivät ole itse välttämättä aiheuttaneet lihavuuttaan?Minä olen lihava,mulla todettiin pienenä sairaus ja myöhemmin kilpirauhasvamma joka aiheutti lihavuuteni.Ikinä en syönyt paljon, enkä ole koskaan syönyt makeaa.Että tunge sinä ällöttävät sanonko mihin ja opi käyttäytymään niin kuin ihmisten kuuluukin.HÄPEÄ

Vierailija
11/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että pyöreä vauva on suloinen, jos se on poika. Meillä pyöreä esikoistyttö(kuitenkin ihan käyrillä eli alle +2) herätti kovasti kommentteja, joista pahastuin, kun taas nuorempi sintti (-1,3) on "siro ja nätti". Molemmat saman mittaisia, kuopus ehkä hiukan pidempi, ja mutta esikoista sanottiin aina isoksi ja raamikkaaksi

. Tuntui vähän kurjalta äiskästä:(

Toi on totta. Potraa poikavauvaa ihastellaan, mutta tyttöä ei niinkään..

Vierailija
12/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että lihavat aikuiset ovat ällöjä?Taidat olla joku 14 vuotias teini joka on olevinaan joku.

Oletko ajatellut että kaikki LIHAVAT aikuiset eivät ole itse välttämättä aiheuttaneet lihavuuttaan?Minä olen lihava,mulla todettiin pienenä sairaus ja myöhemmin kilpirauhasvamma joka aiheutti lihavuuteni.Ikinä en syönyt paljon, enkä ole koskaan syönyt makeaa.Että tunge sinä ällöttävät sanonko mihin ja opi käyttäytymään niin kuin ihmisten kuuluukin.HÄPEÄ

Tähän on pakko kommentoida vähän ohi aiheen...olen ollut kuulemassa kun eräs todella lihava nainen tuumasi bussipysäkillä puhelimeen, että "mun tukihenkilö ei ikinä usko, että oon oikeesti juonut pelkkää vettä koko viikon enkä syöny mitään, kun oon kumminkin lihonut."

Olen todella pahoillani, jos sulla on oikeasti sairaus, joka on aiheuttanut lihavuutesi mutta ollaan sentäs rehellisiä että itseaiheutettu ylipaino on tällä hetkellä kansanterveyden suurin ongelma ja rahareikä. Jos jokainen alkaisi tästä pisteestä syömään terveellisesti ja liikkumaan kohtuullisesti, oikeasti sairauden takia liian lihavia ihmisiä olisi väestöstä enää promille. Nyt ylipainoisten osuus on kuitenkin jotain ihan muuta.

Niin ja mun mielestä on kaameeta jos esimerkiksi puolivuotias painaa jo reilusti toista kymmentä kiloa. Kyllä siinä laihempi vauva on terveemmän näköinen silloin.

Vierailija
13/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin totta.Mitä väliä sillä on onko ihminen lihava vai laiha?Itse olen laiha,mutta toivoisin että olisin vähän lihavampi.

Lihavat ovat samanarvoisia kuin laihatkin.Kukaan ei ole yhtään korkeammalla kuin toinen.

Vierailija
14/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hoikka vauva ja jokainen, joka on vauvani nähnyt on häntä kehunut poikkeuksellisen kauniiksi. Ei sillä, että mulle sillä mitään merkitystä olisi vaikkei noita kehuja saisikaan...maailman rakkain on silti :))

Vierailija
15/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin totta.Mitä väliä sillä on onko ihminen lihava vai laiha?Itse olen laiha,mutta toivoisin että olisin vähän lihavampi.

On sillä sen verran väliä, että ihmisen ei kuulu olla lihava. Lihavuudesta aiheutuu monia vakavia sairauksia, joiden hoito sitten verorahoilla maksetaan. Ihmisen kuuluu olla sopusuhtainen. Yhtä epätervettä on olla liian laihakin...

http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/terveys/lihavuus-on-lapsellek…

http://uniobesity.org/fi/lihavuus-opas/1566-luettelo-terveyden-ongelmia…

Antakaa ihmiset lapsillenne terveellinen elämä ja opettakaa hyvät ruokailu- ja liikuntatottumukset pienestä pitäen. ...ja ylensyövä sohvaperuna äiti tai isä ei ainakaan ole se paras esimerkki.

Vierailija
16/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suvun vauvat on nättejä (meillä poika 9kk), kun muualla vauvat on sellasia pulloposkia?

Vierailija
17/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi, ettei ole sellainen ylipullero. Poskissa on pyöreyttä ja on sellaista mainosvauva -tyyppiä. Koska muuten olette nähneet mainoksissa pulleita vauvoja? Ne on yleensä juuri niitä sopusuhtaisia, joilla kasvonpiirteet ei uppoa liian isojen poskien ja kaksoisleukojen väliin.

Niin, meillä mitat oli esimerkiksi 76cm ja 9310g. Oikein jäntevä ja sopusuhtainen olematta laiha.

Vierailija
18/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaista mainosvauva -tyyppiä.

Vaikka ovat olleet ap parjaamia laihoja vauvoja. Eivät edes sopusuhtaisia, vaan alipanoisia kaikki tyynni.

Vierailija
19/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Enkä kerro, oliko laiha, keskipaksu vai pullea koska ei sillä ole mitään väliä.)

Vierailija
20/23 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kamalimman näköinen on kyllä ollut puolivuotiaana yli 10 kg painanut vauva, joka ei edes suutaan saanut kiinni, kun oli posket niin pulleat. Ei myöskään vielä puolivuotiaana kääntynyt selältä mahalleen.

Itselläni oli hoikka vauva. Mikään muu ei asiassa ahdistanut, kun neuvolan jatkuva mäkätys asiasta. No, pistin neuvolan akan vaihtoon, niin loppui se mäkätys siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä