Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyvä palkkainen työ.

Vierailija
27.05.2011 |

Eli jos sinulla on hyvä palkka eli ainakin 3000 e kuukaudessa niin mitä teet työksesi ja oletko opiskellut paljonkin, miten päädyit työhön, eli oliko kovan uurtamisen takana ?

Itse tään paskapalkalla töitä ja en enää jaksa. Olen vielä nuori ja haluan muutoksen. Mietin vain mitä sitä sitten pitäisi tehdä, että palkkakin olisi suht hyvä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kannattaa opiskella äidinkieltä. Sitten varmaan voit miettiä mitä haluat isona tehdä.

Vierailija
2/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin ei minusta ole mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki ole kiinni äidinkielestä. Sairaalat on pullolaan maahanmuuttja lääkäreitä, jotka eivät osaa kunnolla suomea ja saavat kuitenkin hyvää lääkärin palkkaa ;)

Vierailija
4/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei,kaikista ei voi,eikä tule rikkaita/hyvätuloisia. Keskity elämäsi hyviin asioihin äläkä haikaile tonnien perään

Vierailija
5/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sairaanhoitaja tai opettaja voi saada tuon verran.

Vierailija
6/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mitään koulutusta aluksi ja työn sivussa voi hankkia lkv pätevyyden

Vierailija
7/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele ne ahkerasti. Vähintään 5t päivässä. Se on sillä selvä. Menee pari kuukautta.

Sitten opiskelet matematiikan.

And Then. Mietit ahkerasti kannattiko opiskella ja onko opiskelu se sun juttus.

Vierailija
8/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sairaanhoitaja tai opettaja voi saada tuon verran.

yliopistosairaalassa olen jopa kerran saanut himpun yli 3000 e ja siinä oli pääsiäisen lisät. Yleisin palkkanauhani on näyttänyt max 2500 e. Eli sh ei tuommoisia tienaa kuin ehkä pääkaupunkiseudulla/yksityisellä kovin helposti.

Vierailija
9/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään tuo 3000€/kk ei ole mikään kovin hyvä palkka. Itse olen yläkoulun/lukion opettaja ja ansaitsen hieman yli 4000€/kk. Ystäväpiirissäni olen pienipalkkainen.

Pienellä koulutuksella hyvälle ansiotasolle voit päästä yrittäjänä/myyntihommissa. B2B mielellään.

Mutta ei se liksa onnea tuo.

Vierailija
10/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kannattaa opiskella äidinkieltä. Sitten varmaan voit miettiä mitä haluat isona tehdä.

Vierailija
11/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5000 kuussa. Tosi on.

Vierailija
12/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5000 kuussa. Tosi on.

Mun veli on erikoislääkäri myös ja tienaa jotain 9000 e/kk. Tosin on sekä sairaalassa että yksityispuolella, mutta suurin osa tuloista tulee sairaalatyöstä.

Vierailija
13/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun palkkani oli kolme tonnia jo 8 vuotta sitten, kolmen vuoden työkokemuksella. Minulla on tehtäviäni vastaava korkeakoulututkinto hyvillä arvosanoilla; sen avulla sain ensimmäisen työpaikan ja siellä kykyni näyttämällä minua on pyydetty tai olen hakemalla päässyt urallani aina eteenpäin. Välillä olen käynyt äitiyslomillakin, kolmisen vuotta yhteensä, mutta minulla on ne taidot, joita työssäni vaaditaan sekä halu oppia uutta ja kehittyä + olen kova tekemään töitä ja asenne on kohdillaan. Tällä olen päässyt n. 6 t euron kk-ansioihin ja suunta näyttäisi olevan nousujohteinen - olen kolmekymppinen vasta.

Vierailija
14/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntialalla palkat hyviä mutta töitäkin riittää

Vierailija
15/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä palkkainen työ on ihan eri asia kuin hyväpalkkainen työ. Helposti viilataan linssiin jos ei erota noita!

Vierailija
16/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta veikkaanpa että ilman yrittäjäkokemusta. Suurin osa yrittäjiksi ryhtyvistä joutuu olemaan nostamatta palkkaa lainkaan ainakin ensimmäisen vuoden, jopa useampia, ja senkin jälkeen palkka voi olla varsin minimaalinen, ja riskit ja lainantarpeet puolestaan todella suuret. Joillain toki tärppää jo alussa paremmin, mutta kovin monilla ei. Ja sitten jos jossain vaiheessa tulee pieni onnistuminen ja voit nostaa kerralla useamman tuhannen, niin sitten oletkin jo ahne paska, vaikka todellisuudessa kokonaispalkka jos sen jakaisi koko yrittäjä ajalle olisi max 200e/kk. Mutta jos sulla on ammattitaitoa/intoa niin ryhdy ihmeessä. Pieni kahviloita jne saattaa olla edullisestikin myynnissä, kannattaa vaan tutustua kirjanpitoon sitten tarkasti että näet onko menestymisen mahdollisuuksia. t. osittainen yrittäjä